KudoZ home » Italian to Romanian » Mechanics / Mech Engineering

TOUPIE

Romanian translation: Masina de frezat


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Italian term or phrase:TOUPIE
Romanian translation:Masina de frezat
Entered by: Ana-Maria Badea

16:00 Dec 27, 2010
Italian to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
Italian term or phrase: TOUPIE
Utilaje prelucrarea lemnului.

Multumesc anticipat pentru ajutor!!
Ana-Maria Badea
Romania
Masina de frezat
Explanation:
toupie
s.f. inv.
TECN Nella lavorazione del legno, macchina per realizzare sagome, incastri, scanalature e sim.

(http://dizionari.hoepli.it/Dizionario_Italiano/parola/toupie...

http://www.dmitaliasrl.com/ro/masini_frezat.php

Selected response from:

Diana Edmond
United Kingdom
Grading comment
Multumesc mult de tot!!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2Masina de frezat
Diana Edmond
5freză/maşină de frezat cu ax vertical
ClaudiaDragomir


  

Answers


29 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
Masina de frezat


Explanation:
toupie
s.f. inv.
TECN Nella lavorazione del legno, macchina per realizzare sagome, incastri, scanalature e sim.

(http://dizionari.hoepli.it/Dizionario_Italiano/parola/toupie...

http://www.dmitaliasrl.com/ro/masini_frezat.php



Diana Edmond
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 20
Grading comment
Multumesc mult de tot!!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Monica Tuduce: Maşină de frezat - simplu. Poate avea şi ax inclinabil: http://www.casolin.com/jspcasolin/prodotto.jsp?id=14&tog=2
7 days

agree  Tradeuro Language Services
48 days

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
freză/maşină de frezat cu ax vertical


Explanation:
"Toupie JWS34KX
Fresatrice verticale inferiore o come comunemente viene chiamata Toupie"
http://www.gammazinken.it/toupie_JWS34KX.html

"Freza cu ax vertical pentru lemn TFS 75/30 este o masina pentru lucrari usoare de frezare a lemnului, cu freze de diametru relativ redus. Masina are posibilitatea reglarii pe verticala a pozitiei sculei, axul masinii nu este inclinabil."
http://www.koster.ro/index.php?afisare=detalii_produse&subca...



--------------------------------------------------
Note added at 3 ore (2010-12-27 19:39:44 GMT)
--------------------------------------------------

sau
Maşină normală de frezat (toupie)
http://www.google.ro/#hl=ro&biw=1280&bih=557&q=masina normal...


ClaudiaDragomir
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 172