KudoZ home » Italian to Romanian » Other

Cera deperlante

Romanian translation: ceară cu efect hidrofug


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Italian term or phrase:Cera deperlante
Romanian translation:ceară cu efect hidrofug
Entered by: Liana Coroianu

18:46 Jul 2, 2008
Italian to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Other / Masini
Italian term or phrase: Cera deperlante
Cera deperlante formulata con sostanze idrorepellenti...
Liana Coroianu
ceară cu efect hidrofug
Explanation:
Referinţele găsite sunt în franceză, dar oricum utile :-)
Déperlant: Se dit d'une surface, en particulier un tissu, sur laquelle l'eau glisse sans pénétrer.
Larousse 2006

http://www.proz.com/kudoz/french_to_italian/other/652059-dper...

Déperlante:
français
. caractère hydrofuge n. m.

Équivalent(s)
English water-repellency
.
.
Sous-entrée(s) : .

quasi-synonyme(s)
déperlance n. f.
http://www.granddictionnaire.com/btml/fra/r_motclef/index102...

--------------------------------------------------
Note added at 21 minute (2008-07-02 19:07:41 GMT)
--------------------------------------------------

...cu caracter hidrofug
Selected response from:

Mihaela Petrican
Italy
Grading comment
Multumesc.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4ceară cu efect hidrofug
Mihaela Petrican
4Ceară izolatoare împotriva apei
ClaudiaDragomir
4ceară cu efect de perlă
Monica Tuduce


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ceară cu efect de perlă


Explanation:
...


Monica Tuduce
Luxembourg
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 72

11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
ceară cu efect hidrofug


Explanation:
Referinţele găsite sunt în franceză, dar oricum utile :-)
Déperlant: Se dit d'une surface, en particulier un tissu, sur laquelle l'eau glisse sans pénétrer.
Larousse 2006

http://www.proz.com/kudoz/french_to_italian/other/652059-dper...

Déperlante:
français
. caractère hydrofuge n. m.

Équivalent(s)
English water-repellency
.
.
Sous-entrée(s) : .

quasi-synonyme(s)
déperlance n. f.
http://www.granddictionnaire.com/btml/fra/r_motclef/index102...

--------------------------------------------------
Note added at 21 minute (2008-07-02 19:07:41 GMT)
--------------------------------------------------

...cu caracter hidrofug

Mihaela Petrican
Italy
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 28
Grading comment
Multumesc.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Carmen Iulia Ciumarnean
10 hrs
  -> mulţumesc, Carmen :-)

agree  loredana zancu
16 hrs
  -> mulţumesc, Loredana!

agree  Lidia Matei
19 hrs
  -> mulţumesc, Lidia :-)

agree  ioana gabriela sandu: http://www.atassrl.it/enter/ita/profess/autoasit.html
3 days12 hrs
  -> mulţumesc, Ioana, şi pentru link :-)

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Ceară izolatoare împotriva apei


Explanation:
"Cera deperlante formulata con sostanze idrorepellenti che assicurano una rapida rottura del velo d'acqua sulla vettura. Lascia inoltre la vernice asciutta e brillante."
http://www.eurodet.it/

"Ceară izolatoare împotriva apei. Se usucă instantaneu. Lasă suprafaţa lucioasă."
http://www.romservice.ro/7/produse-pentru-spalarea-si-intret...



--------------------------------------------------
Note added at 1 ora (2008-07-02 20:43:02 GMT)
--------------------------------------------------

Se foloseste termenul "ceara" si atat; diferenta este data de scopul utilizarii ei: izolatoare impotriva apei; finala, semiabraziva fara silicon; ceara lichida pt. curatarea pieselor de interior; protectoare cu actiune multipla; de lustruire, etc.

ClaudiaDragomir
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 52