KudoZ home » Italian to Romanian » Other

lavaesterni

Romanian translation: pentru spalarea/curatarea suprafetelor exterioare


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Italian term or phrase:lavaesterni
Romanian translation:pentru spalarea/curatarea suprafetelor exterioare
Entered by: ClaudiaDragomir

16:00 Jul 7, 2008
Italian to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Other / detergenti
Italian term or phrase: lavaesterni
Detergente alcalino lavaesterni.
Liana Coroianu
pentru spalarea/curatarea suprafetelor exterioare
Explanation:
"Descriere: spalari cu spumare marita ,actiune degresanta suprafete exterioare utilaje, pardoseli, pereti, ind.alimentara."
http://www.regocom.ro/detlichizi.html

"Spălarea şi degresarea pardoselilor cu detergenţi adecvaţi tipului de pardoseală: .... Curăţarea suprafeţelor vitrate interioare şi exterioare. ..."
www.arielcleaning.ro/detaliere_operatiuni_ariel_cleaning_ce...




--------------------------------------------------
Note added at 7 ore (2008-07-07 23:21:27 GMT)
--------------------------------------------------

detergent alcalin pentru spalarea/curatarea suprafetelor exterioare

--------------------------------------------------
Note added at 17 ore (2008-07-08 10:00:03 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Cu placere, Liana.
Selected response from:

ClaudiaDragomir
Grading comment
Multumesc pentru ajutor.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1pentru spalarea/curatarea suprafetelor exterioare
ClaudiaDragomir
3uz extern
loredana zancu
3Explicaţie mai josLuciano Eduardo de Oliveira


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Explicaţie mai jos


Explanation:
Asta este un detergent care se foloseşte în exteriorul edificilor, pentru ferestre, cu exemplu. Cum se numeşte în limba romănă?

Luciano Eduardo de Oliveira
Brazil
Native speaker of: Native in PortuguesePortuguese

3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
uz extern


Language variant: detergent alcalin pentru uz extern

Explanation:
altceva nu imi vine in minte


    Reference: http://www.alcoprest.ro/produse/substante_solutii_de_curatir...
    Reference: http://www.clubafaceri.ro/produsehot/detergenti+profesionali...
loredana zancu
Italy
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

7 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
pentru spalarea/curatarea suprafetelor exterioare


Explanation:
"Descriere: spalari cu spumare marita ,actiune degresanta suprafete exterioare utilaje, pardoseli, pereti, ind.alimentara."
http://www.regocom.ro/detlichizi.html

"Spălarea şi degresarea pardoselilor cu detergenţi adecvaţi tipului de pardoseală: .... Curăţarea suprafeţelor vitrate interioare şi exterioare. ..."
www.arielcleaning.ro/detaliere_operatiuni_ariel_cleaning_ce...




--------------------------------------------------
Note added at 7 ore (2008-07-07 23:21:27 GMT)
--------------------------------------------------

detergent alcalin pentru spalarea/curatarea suprafetelor exterioare

--------------------------------------------------
Note added at 17 ore (2008-07-08 10:00:03 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Cu placere, Liana.

ClaudiaDragomir
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 52
Grading comment
Multumesc pentru ajutor.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  loredana zancu
12 hrs
  -> multumesc, Loredana!