حه‌له‌قه‌

English translation: [intellectual] circles

18:16 Mar 4, 2018
Kurdish to English translations [PRO]
Law/Patents - Law (general) / Law
Kurdish term or phrase: حه‌له‌قه‌
ئه‌تۆ و حه‌له‌قه‌یان نه‌وتوه‌
S.Firozi
Sweden
English translation:[intellectual] circles
Explanation:

You have nothing to do with [intellectual] circles

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2018-03-04 21:46:13 GMT)
--------------------------------------------------

https://ckb.wikipedia.org/wiki/نەوشیروان_مستەفا

دیارە ئێمە بازنەیەکی رۆشنبیریمان ھەبوو لە شاری سلێمانی، کە زۆرجار لە بارەگای گۆڤاری ڕزگاری کۆدەبووینەوە. کە لەلایەن ئەو گەنجە شۆڕشگێڕانەی ئەو سەردەمەوە ئەم حەلەقانە دروستکرابوون و کاک نەوشیروان دەوری سەرەکی ھەبووە تێیدا، کە لەو گەنجانەی ئەو سەردەمە کاک نەوشیروان بوو، مەحموودی مەلا عزەت بوو، فوادی مەلا مەحموود بوو، سمکۆ فەتحوڵڵا بوو، من و حەمە چاوشین و کۆمەڵێک گەنجی تر بووین کە مام جەلال دەھات محازەراتی دەداینێ. لەو موحازەتانەدا زیاتر وەک باو بوو کتێبەکانی ماومان دیراسە دەکرد". رەفعەتی مەلا لە درێژەی قسەکانیدا دەڵێت" ئەم حەلەقە رۆشنبیریانە لە کۆتایدا بووە بنەمایەک بۆ دروستبوونی کۆمەڵەی ڕەنجدەرانی کوردستان".

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2018-03-04 21:49:21 GMT)
--------------------------------------------------

http://westganews.net/dreja.aspx?=hewal&jmara=22561&jor=1
ئەمینداری گشتی یەكگرتوو: پیرۆزبایی لە كابینەی نوێی لق یەكگرتوو لە ئامێدیكرد و هیوای سەركەوتنی بۆ خواستن و تەئكیدی كردەوە "دەبێت لقەكە رۆلی گرنگی خۆی ببینیت لە خزمەتكردن بەم ناوچەیە و گرنگی بە بواری پەروەردە و رێكخستنەوە ئوسرە و حەلەقە قورئانیەكان بكەنەوە و رێز لەكات و مۆعیدیەكانی خۆیان بگرن و گرنگی بە كات بدەن و رۆڵی گرنگ بگێرن لە بواری كۆمەڵایەتی و بەشدار بن لەخۆشی و ناخۆشیەكانی ئەندامان و خەلكی خۆشەویستی ئەم دەڤەرە".


--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2018-03-04 21:50:06 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.ashtyk.com/index.php?bash=babet&zhmare=312

ئەو حەلەقە زیكرانەی كە لە مزگەوتی كوفە هەبوون بەشێوەیەكی داهێنراو، وەعبدالله كوری مسعود (رەزای خوای لێ بێت) نەهی لێ‌ كردن وە سەرەنجامیان گەیشتە بە تەكفیر كردنی(هاوەڵان رەزای خوايان لێ بێت) و شەركردن لە دژیان لە رۆژی نەهرەوان. كەوابوو وەسفێكی ئەم گروپە داهێنانی زیكر بە حەلەقە وگۆڕینی رێگای بانگەوازكردن بووە.
Selected response from:

Kourosh-Abdi
Turkey
Grading comment
Thank you so much!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1[intellectual] circles
Kourosh-Abdi
5 +1series
Ata Arif


  

Answers


35 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
series


Explanation:
a series is a film/ TV/ radio programme in a number of episodes

Ata Arif
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Kurdish
PRO pts in category: 56

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jutyar Khalid
2 hrs

26 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
[intellectual] circles


Explanation:

You have nothing to do with [intellectual] circles

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2018-03-04 21:46:13 GMT)
--------------------------------------------------

https://ckb.wikipedia.org/wiki/نەوشیروان_مستەفا

دیارە ئێمە بازنەیەکی رۆشنبیریمان ھەبوو لە شاری سلێمانی، کە زۆرجار لە بارەگای گۆڤاری ڕزگاری کۆدەبووینەوە. کە لەلایەن ئەو گەنجە شۆڕشگێڕانەی ئەو سەردەمەوە ئەم حەلەقانە دروستکرابوون و کاک نەوشیروان دەوری سەرەکی ھەبووە تێیدا، کە لەو گەنجانەی ئەو سەردەمە کاک نەوشیروان بوو، مەحموودی مەلا عزەت بوو، فوادی مەلا مەحموود بوو، سمکۆ فەتحوڵڵا بوو، من و حەمە چاوشین و کۆمەڵێک گەنجی تر بووین کە مام جەلال دەھات محازەراتی دەداینێ. لەو موحازەتانەدا زیاتر وەک باو بوو کتێبەکانی ماومان دیراسە دەکرد". رەفعەتی مەلا لە درێژەی قسەکانیدا دەڵێت" ئەم حەلەقە رۆشنبیریانە لە کۆتایدا بووە بنەمایەک بۆ دروستبوونی کۆمەڵەی ڕەنجدەرانی کوردستان".

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2018-03-04 21:49:21 GMT)
--------------------------------------------------

http://westganews.net/dreja.aspx?=hewal&jmara=22561&jor=1
ئەمینداری گشتی یەكگرتوو: پیرۆزبایی لە كابینەی نوێی لق یەكگرتوو لە ئامێدیكرد و هیوای سەركەوتنی بۆ خواستن و تەئكیدی كردەوە "دەبێت لقەكە رۆلی گرنگی خۆی ببینیت لە خزمەتكردن بەم ناوچەیە و گرنگی بە بواری پەروەردە و رێكخستنەوە ئوسرە و حەلەقە قورئانیەكان بكەنەوە و رێز لەكات و مۆعیدیەكانی خۆیان بگرن و گرنگی بە كات بدەن و رۆڵی گرنگ بگێرن لە بواری كۆمەڵایەتی و بەشدار بن لەخۆشی و ناخۆشیەكانی ئەندامان و خەلكی خۆشەویستی ئەم دەڤەرە".


--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2018-03-04 21:50:06 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.ashtyk.com/index.php?bash=babet&zhmare=312

ئەو حەلەقە زیكرانەی كە لە مزگەوتی كوفە هەبوون بەشێوەیەكی داهێنراو، وەعبدالله كوری مسعود (رەزای خوای لێ بێت) نەهی لێ‌ كردن وە سەرەنجامیان گەیشتە بە تەكفیر كردنی(هاوەڵان رەزای خوايان لێ بێت) و شەركردن لە دژیان لە رۆژی نەهرەوان. كەوابوو وەسفێكی ئەم گروپە داهێنانی زیكر بە حەلەقە وگۆڕینی رێگای بانگەوازكردن بووە.


Kourosh-Abdi
Turkey
Native speaker of: Native in KurdishKurdish, Native in Farsi (Persian)Farsi (Persian)
PRO pts in category: 36
Grading comment
Thank you so much!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Reza Mohammadnia
7 mins




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search