KudoZ home » Latvian to English » Law: Contract(s)

parsījuma tiesības/mantiska rakstura prasījuma tiesības

English translation: the right to claim / the right to a financial claim


00:20 Nov 19, 2013
Latvian to English translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s)
Latvian term or phrase: parsījuma tiesības/mantiska rakstura prasījuma tiesības
(..) Pircējs nav tiesīgs nodot savas prasījuma tiesības (..)
(..) ja Pircējam šī Līguma ietvaros rodas jebkādas mantiska rakstura prasījuma tiesības (..)
Ilva Campere
United States
English translation:the right to claim / the right to a financial claim
Explanation:
Latvijas likumu oficiālais tulkojums: prasījuma tiesības = the right to claim (CL 1738), mantiska rakstura prasījums = claim of a financial nature (CPL 137)
Selected response from:

Latvian Aiga
Latvia
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1claim
Egils Turks
4the right to claim / the right to a financial claim
Latvian Aiga


  

Answers


6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
claim


Explanation:
"Claim" lieto ES dokumentos.
Juridiskajā vārdnīcā atradu vēl: rights in action, rights of suit

--------------------------------------------------
Note added at 6 hrs (2013-11-19 06:50:37 GMT)
--------------------------------------------------

Precīzāk laikam: claims

Egils Turks
Latvia
Works in field
Native speaker of: Native in LatvianLatvian, Native in RussianRussian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Doroteja
17 days
The asker has declined this answer

21 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
prasījuma tiesības/mantiska rakstura prasījuma tiesības
the right to claim / the right to a financial claim


Explanation:
Latvijas likumu oficiālais tulkojums: prasījuma tiesības = the right to claim (CL 1738), mantiska rakstura prasījums = claim of a financial nature (CPL 137)


    Reference: http://likumi.lv/doc.php?id=50500
    Reference: http://likumi.lv/doc.php?id=90220
Latvian Aiga
Latvia
Specializes in field
Native speaker of: Native in LatvianLatvian
PRO pts in category: 4