KudoZ home » Latvian to English » Law (general)

pierādīšanas objekts

English translation: object of evidence


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Latvian term or phrase:pierādīšanas objekts
English translation:object of evidence
Entered by: vita z

22:40 Nov 5, 2013
Latvian to English translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
Latvian term or phrase: pierādīšanas objekts
Lietās par viltotu maksājumu karšu izmantošanu noskaidrojamos apstākļus autors iedala divās grupās, par pamatu ņemot pierādīšanas objektu: a) noskaidrojamie apstākļi, kas attiecas uz nodarījuma objektu un b) noskaidrojamie apstākļi, kas attiecas uz nodarījuma subjektu.

Paldies!
Arabella Bishop
object of evidence
Explanation:
Saskaņā ar Kriminālprocesa likuma 124. pantu
Pierādīšanas priekšmets (objekts)

Objects of evidence are the totality of circumstances to be proven, and the facts and auxiliary facts connected thereto, in the course of criminal proceedings.
Pierādīšanas priekšmets ir visu kriminālprocesa gaitā pierādāmo apstākļu kopums un ar tiem saistītie fakti un palīgfakti.

--------------------------------------------------
Note added at 21 hrs (2013-11-06 20:17:54 GMT)
--------------------------------------------------

Tā kā LV tekstā ir izmantota Kriminālprocesa likuma terminoloģija, varbūt arī tulkojumā var izmantot jau pieejamos EN variantus.
Selected response from:

vita z
Latvia
Grading comment
paldies!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3object of evidence
vita z
3(based on the) purpose of evidence or proofPierre Souris


  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
(based on the) purpose of evidence or proof


Explanation:
objekts in Latvian may be translated into English by "object, objective, purpose"


    Reference: http://ideablawg.squarespace.com/blog/2012/10/11/is-there-ev...
Pierre Souris
France
Specializes in field
Native speaker of: French
PRO pts in category: 24

21 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
object of evidence


Explanation:
Saskaņā ar Kriminālprocesa likuma 124. pantu
Pierādīšanas priekšmets (objekts)

Objects of evidence are the totality of circumstances to be proven, and the facts and auxiliary facts connected thereto, in the course of criminal proceedings.
Pierādīšanas priekšmets ir visu kriminālprocesa gaitā pierādāmo apstākļu kopums un ar tiem saistītie fakti un palīgfakti.

--------------------------------------------------
Note added at 21 hrs (2013-11-06 20:17:54 GMT)
--------------------------------------------------

Tā kā LV tekstā ir izmantota Kriminālprocesa likuma terminoloģija, varbūt arī tulkojumā var izmantot jau pieejamos EN variantus.


    Reference: http://likumi.lv/doc.php?id=107820
vita z
Latvia
Specializes in field
Native speaker of: Latvian
PRO pts in category: 64
Grading comment
paldies!