KudoZ home » Latvian to English » Mechanics / Mech Engineering

ex-motor

English translation: eksperimentālais motors


12:50 Jul 26, 2005
Latvian to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / Automotive
Latvian term or phrase: ex-motor
zema sprieguma motors
Klavs Kalnacs
English translation:eksperimentālais motors
Explanation:
nu vienīgais, ko Tīklā var sameklēt un kas vieno visu atrasto...
Selected response from:

Uldis Liepkalns
Latvia
Grading comment
Paldies!!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3eksperimentālais motors
Uldis Liepkalns
2sprādziendrošs dzinējs (motors), pret sprādzienu nodrošināts dzin
Valters Feists
2skatiit zemak
Austra Muizniece


  

Answers


19 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
eksperimentālais motors


Explanation:
nu vienīgais, ko Tīklā var sameklēt un kas vieno visu atrasto...

Uldis Liepkalns
Latvia
Works in field
Native speaker of: Native in LatvianLatvian, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Paldies!!

1 hr   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
skatiit zemak


Explanation:
veel variants netaa ir external/exterior motor - varbuut aareejs / aareejais motors?

Austra Muizniece
Latvia
Specializes in field
Native speaker of: Native in LatvianLatvian
PRO pts in category: 4

2 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
sprādziendrošs dzinējs (motors), pret sprādzienu nodrošināts dzin


Explanation:
Iespējams, tas ir vācu radīts termins. Angļu valodā tas izskatās visai dīvaini.
"Ex" varētu nozīmēt arī 'ārējs' vai 'tāds, kas nāk ārā [no motora]'.


    Reference: http://www.proz.com/kudoz/1057466
    Reference: http://en.wikipedia.org/wiki/Ex
Valters Feists
Latvia
Native speaker of: Latvian
PRO pts in category: 4