KudoZ home » Latvian to English » Tech/Engineering

Nezināmi akronīmi

English translation: :


15:39 May 19, 2003
Latvian to English translations [PRO]
Tech/Engineering / acronyms
Latvian term or phrase: Nezināmi akronīmi
Saturs ir telekomunikāciju sakaru ierīkošana. Man ir radušies jautājumi par vairākiem saīsinājumiem (akronīmiem).
VID Smiltenes MKP (VID man ir skaidrs - bet kas varētu būt MKP?)
Rūjienas RSN?
Apes RPP?
Ainažu MP?

Paldies jau iepriekš!
Jana Teteris
United Kingdom
English translation::
Explanation:
MKP -- Muitas kontroles punkts
Customs Checkpoint

MP -- Muitas punkts
Customs Checkpoint

RSN -- Robežsardzes nodaļa
Frontier Department

RPP -- Rajona pašvaldības policija
Regional Municipal Police

--------------------------------------------------
Note added at 2003-05-19 16:03:21 (GMT)
--------------------------------------------------

> Liepājas nodaļas muitas kontroles punkts (MKP) 0441.

http://www.vid.gov.lv/2vidinf/show.asp?id=425

--------------------------------------------------
Note added at 2003-05-19 16:08:30 (GMT)
--------------------------------------------------

> 3. Mr. Z. Rutkovskis - ostas MP muitas uzraugs;
> Customs Supervisor of the Customs Post of Port;

http://www.wcoipr.org/wcoipr/gfx/latviareport.doc

--------------------------------------------------
Note added at 2003-05-19 16:16:30 (GMT)
--------------------------------------------------

Valsts robežsardzes robežkontroles punktu (RKP), robežpārejas punktu (RPP), nodaļu (RSN) inspektoru un jaunāko

http://www.izmpic.lv/Standartu_reg/valsts_robezsardzes_inspe...


A correction:

RPP -- Robežpārejas punkts

--------------------------------------------------
Note added at 2003-05-19 16:20:09 (GMT)
--------------------------------------------------

Point of Entry
Selected response from:

Igor Kreknin
Grading comment
Paldies!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1:
Igor Kreknin
4RSN = rajona sakaru nodala, MKP = muitas konroles punktsshifrak


  

Answers


19 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
:


Explanation:
MKP -- Muitas kontroles punkts
Customs Checkpoint

MP -- Muitas punkts
Customs Checkpoint

RSN -- Robežsardzes nodaļa
Frontier Department

RPP -- Rajona pašvaldības policija
Regional Municipal Police

--------------------------------------------------
Note added at 2003-05-19 16:03:21 (GMT)
--------------------------------------------------

> Liepājas nodaļas muitas kontroles punkts (MKP) 0441.

http://www.vid.gov.lv/2vidinf/show.asp?id=425

--------------------------------------------------
Note added at 2003-05-19 16:08:30 (GMT)
--------------------------------------------------

> 3. Mr. Z. Rutkovskis - ostas MP muitas uzraugs;
> Customs Supervisor of the Customs Post of Port;

http://www.wcoipr.org/wcoipr/gfx/latviareport.doc

--------------------------------------------------
Note added at 2003-05-19 16:16:30 (GMT)
--------------------------------------------------

Valsts robežsardzes robežkontroles punktu (RKP), robežpārejas punktu (RPP), nodaļu (RSN) inspektoru un jaunāko

http://www.izmpic.lv/Standartu_reg/valsts_robezsardzes_inspe...


A correction:

RPP -- Robežpārejas punkts

--------------------------------------------------
Note added at 2003-05-19 16:20:09 (GMT)
--------------------------------------------------

Point of Entry

Igor Kreknin
Native speaker of: Native in RussianRussian
PRO pts in pair: 64
Grading comment
Paldies!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Uldis Liepkalns
8 mins

30 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
RSN = rajona sakaru nodala, MKP = muitas konroles punkts


Explanation:
http://www.google.com/search?q=cache:GqB7MaOKMFAJ:www.vid.go...

shifrak
United States
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in RussianRussian
PRO pts in pair: 44