milijonai plaukia

English translation: inflow/influx of millions of EUR/USD/xxx, millions (of EUR/USD/xxx) flowing into yyy

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Lithuanian term or phrase:milijonai plaukia
English translation:inflow/influx of millions of EUR/USD/xxx, millions (of EUR/USD/xxx) flowing into yyy
Entered by: Rasa Didžiulienė

15:17 Dec 7, 2016
Lithuanian to English translations [PRO]
Bus/Financial - Idioms / Maxims / Sayings
Lithuanian term or phrase: milijonai plaukia
Kaip verstumėte frazę "milijonai plaukia" (kalbama apie milijonines pinigų sumas arba milijonus eurų). Reikia, kad natūraliai skambėtų užsieniečiams. Pateikiu keletą tokios frazės pavydžių, naudojamų straipsnių pavadinimuose:

Kaip „Sodrai“ plaukia apsižioplinusių dirbančiųjų milijonai
Į Šiaulių rajoną plaukia Skandinavijos milijonai
Lietuvių milijonai plaukia į Ukrainą
Milijonai plaukia į privačias rankas
Vilniaus miesto milijonai plaukia į buvusio savivaldybės darbuotojo įmonių sąskaitas
Rasa Didžiulienė
Lithuania
inflow/influx of millions of EUR/USD/xxx, millions (of EUR/USD/xxx) flowing into yyy
Explanation:
Priklauso nuo konkretaus teksto ir vietos pačiame sakinyje, bet tai populiariausi variantai.
Dar galima millions in revenue flowing into xxx/millions in earnings/revenue/income acquired, jei tinka.
Jei tos sumos nėra itin konkrečios, galima sakyti ir huge cashflow arba cashflow in the millions ar pan.

--------------------------------------------------
Note added at 47 mins (2016-12-07 16:05:27 GMT)
--------------------------------------------------

Plaukti gali, tik priklauso nuo minties/sakinio konstrukcijos. Tikrai ne visada galimas "pažodinis" vertimas iš LT.
Selected response from:

Rita Vaicekonyte
United Kingdom
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2inflow/influx of millions of EUR/USD/xxx, millions (of EUR/USD/xxx) flowing into yyy
Rita Vaicekonyte
3pour, gush
Ramunas Kontrimas


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
pour, gush


Explanation:


Ramunas Kontrimas
Lithuania
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian

6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
inflow/influx of millions of EUR/USD/xxx, millions (of EUR/USD/xxx) flowing into yyy


Explanation:
Priklauso nuo konkretaus teksto ir vietos pačiame sakinyje, bet tai populiariausi variantai.
Dar galima millions in revenue flowing into xxx/millions in earnings/revenue/income acquired, jei tinka.
Jei tos sumos nėra itin konkrečios, galima sakyti ir huge cashflow arba cashflow in the millions ar pan.

--------------------------------------------------
Note added at 47 mins (2016-12-07 16:05:27 GMT)
--------------------------------------------------

Plaukti gali, tik priklauso nuo minties/sakinio konstrukcijos. Tikrai ne visada galimas "pažodinis" vertimas iš LT.

Rita Vaicekonyte
United Kingdom
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: Tai angliškai pinigai gali plaukti? Nes aš svarsčiau naudoti "go to"


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  translations9
34 mins

agree  Inga Jokubauske: dar galima: millions of pounds end up [in/at]
17 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search