ATSKIRASIS SKUNDAS

English translation: (A) SEPARATE APPEAL

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Lithuanian term or phrase:ATSKIRASIS SKUNDAS
English translation:(A) SEPARATE APPEAL
Entered by: Gintautas Kaminskas

07:07 May 8, 2014
Lithuanian to English translations [PRO]
Law/Patents - Law (general) / courts
Lithuanian term or phrase: ATSKIRASIS SKUNDAS
IEŠKOVO ATSKIRASIS SKUNDAS
Olga Prisekina-Olrichs
Netherlands
(A) SEPARATE APPEAL
Explanation:
IEŠKOVO ATSKIRASIS SKUNDAS = A SEPARATE APPEAL BY THE PLAINTIFF
Selected response from:

Gintautas Kaminskas
Australia
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1(A) SEPARATE APPEAL
Gintautas Kaminskas
3Extraordinary appeal
Kestutis Satkauskas


  

Answers


23 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
(A) SEPARATE APPEAL


Explanation:
IEŠKOVO ATSKIRASIS SKUNDAS = A SEPARATE APPEAL BY THE PLAINTIFF

Gintautas Kaminskas
Australia
Specializes in field
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in category: 321

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  LilianNekipelov: Yes.
7 hrs

1 day 12 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Extraordinary appeal


Explanation:
Man rodos, čia kalbama ne apie atskirą skundą (yra vienas, bet padaromas ir kitas), bet apie specifinį terminą, kai "atskirasis skundas" nurodo skundo rūšį. Sunku su šio termino vertimu, tačiau radau:

Pirmuoju atveju
pagal CPK 301 straipsnio 1 dalį apeliacinio apskundimo objektas yra neįsiteisėjęs
pirmosios instancijos teismo procesinis sprendimas. Juo šalių ginčas byloje yra išspręstas
iš esmės. Tai yra paprastoji apeliacija (angl. ordinary appeal). Antruoju atveju pagal CPK
334 straipsnio 1 dalį apeliacinio apskundimo objektas yra pirmosios instancijos teismo
nutartys, skundžiamos atskirai nuo teismo sprendimo, kuriomis neišsprendžiamas bylos
šalių ginčas iš esmės, bet sprendžiami kiti procesiniai klausimai. Tai yra išimtinė
(nepaprastoji) apeliacija (angl. extraordinary appeal).


O štai čia vikipedijoje esantis apibrėžimas:
Atskirasis skundas – teisminis skundas, kuriuo civilinio proceso metu galima apskųsti pirmosios instancijos teismo nutartis

http://lt.wikipedia.org/wiki/Atskirasis_skundas

Kestutis Satkauskas
Lithuania
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search