procesinės palūkanos

English translation: Accrued interest payable on the amount awarded

20:17 May 28, 2016
Lithuanian to English translations [PRO]
Law/Patents - Law (general) / claim
Lithuanian term or phrase: procesinės palūkanos
Dėl procesinių palūkanų priteisimo: skolininkas taip pat privalo mokėti įstatymų nustatyto dydžio palūkanas už priteistą sumą nuo bylos iškėlimo teisme iki teismo sprendimo visiško įvykdymo.
Olga Prisekina-Olrichs
Netherlands
English translation:Accrued interest payable on the amount awarded
Explanation:
Vieno trumpo termino tokiai sąvokai nėra, reikia aiškinamojo vertimo.

Iš Armalytės ir Pažūsio EN>LT teisinių terminų žodyno:

accrued interest - sukauptos, priskaitytinos, priskaičiuotos, bet ne(iš/su)mokėtos palūkanos.

Priteista suma - amount awarded

Pavyzdys:
http://www.austlii.edu.au/au/legis/nsw/consol_act/cpa2005167...

Visą sakinį versčiau kaip:
Dėl procesinių palūkanų priteisimo: skolininkas taip pat privalo mokėti įstatymų nustatyto dydžio palūkanas už priteistą sumą nuo bylos iškėlimo teisme iki teismo sprendimo visiško įvykdymo.
Regarding the awarding of the interest accrued during the court proceedings: the debtor shall also be liable for the accrued interest payable on the amount awarded (arba awarded amount), as established by applicable law, from the initiation of the court proceedings until the judgment is dully executed (arba the court decision is dully fulfilled).

--------------------------------------------------
Note added at 1 day2 hrs (2016-05-29 22:20:55 GMT)
--------------------------------------------------

Iš LR CK vertimo į anglų (tikrai ne pats geriausias vertimas, bet kaip nuoroda - pats tas):
Article 6.37. Interest on monetary obligations

2. The debtor shall also be bound to pay a certain interest established by laws on the sum adjudged to the creditor for the period from the moment of the commencement of the case in the court until the final execution of the judgement.
(http://www.wipo.int/edocs/lexdocs/laws/en/lt/lt073en.pdf).

Taigi, kaip jau minėjau, konkretaus termino procesinėms palūkanoms nėra, tačiau jų dydžiai yra reglamentuojami įstatymų (fiksuoti procentai, nebent prieš tai sutarties šalys susitaria dėl kitokių procentų). Taigi jos kaupiasi benagrinėjant bylą (accrued interest), yra mokėtinos (payable) ir mokamos nuo priteistos sumos - skolos dydžio (amount awarded).
Selected response from:

Rita Vaicekonyte
Lithuania
Grading comment
interest on the
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Accrued interest payable on the amount awarded
Rita Vaicekonyte
3 +1[court] awarded interest
Inga Jokubauske


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
[court] awarded interest


Explanation:
Manyčiau, čia tiktų tiesiog "awarded interest" arba "interest awarded"

Pvz.: Parliament enacted a limited statutory power to award simple interest on judgment debts or awards of damages

--------------------------------------------------
Note added at 13 hrs (2016-05-29 09:47:45 GMT)
--------------------------------------------------

Mano nuomone, galimas toks vertimo variantas:
Sutartinės palūkanos - Contractual interest arba pre-agreed interest
procesinės palūkanos - [Court] awarded interest

--------------------------------------------------
Note added at 13 hrs (2016-05-29 09:50:43 GMT)
--------------------------------------------------

http://payontime.co.uk/late-payment-contractual-interest-cal...

Example sentence(s):
  • https://www.gov.uk/make-court-claim-for-money/work-out-interest
Inga Jokubauske
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in category: 6
Notes to answerer
Asker: nusprendžiau parašyti dar vieną sakynį kur minimas šis terminas: Ieškotojas prašo Vilniaus miesto apylinkės teismo iš atsakovo priteisti XXX EUR skolos, 7 proc. dydžio sutartines mėnesines palūkanas bei procesines palūkanas skaičiuojamas nuo šio ieškinio priėmimo dienos iki teismo sprendimo galutinio įvykdymo.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Rita Vaicekonyte: LT tekste nurodoma, kad priteista yra ieškinio suma, o ne palūkanos, kurių sumą nulemia įstatymai, kadangi jos kaupiasi šalims besibylinėjant ir gali skirtis nuo "normalių/sutartų" palūkanų. Čia neaišku, kas yra skolininkas - laimėjęs ar pralaimėjęs bylą.
32 mins

agree  translations9
23 hrs

23 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
Accrued interest payable on the amount awarded


Explanation:
Vieno trumpo termino tokiai sąvokai nėra, reikia aiškinamojo vertimo.

Iš Armalytės ir Pažūsio EN>LT teisinių terminų žodyno:

accrued interest - sukauptos, priskaitytinos, priskaičiuotos, bet ne(iš/su)mokėtos palūkanos.

Priteista suma - amount awarded

Pavyzdys:
http://www.austlii.edu.au/au/legis/nsw/consol_act/cpa2005167...

Visą sakinį versčiau kaip:
Dėl procesinių palūkanų priteisimo: skolininkas taip pat privalo mokėti įstatymų nustatyto dydžio palūkanas už priteistą sumą nuo bylos iškėlimo teisme iki teismo sprendimo visiško įvykdymo.
Regarding the awarding of the interest accrued during the court proceedings: the debtor shall also be liable for the accrued interest payable on the amount awarded (arba awarded amount), as established by applicable law, from the initiation of the court proceedings until the judgment is dully executed (arba the court decision is dully fulfilled).

--------------------------------------------------
Note added at 1 day2 hrs (2016-05-29 22:20:55 GMT)
--------------------------------------------------

Iš LR CK vertimo į anglų (tikrai ne pats geriausias vertimas, bet kaip nuoroda - pats tas):
Article 6.37. Interest on monetary obligations

2. The debtor shall also be bound to pay a certain interest established by laws on the sum adjudged to the creditor for the period from the moment of the commencement of the case in the court until the final execution of the judgement.
(http://www.wipo.int/edocs/lexdocs/laws/en/lt/lt073en.pdf).

Taigi, kaip jau minėjau, konkretaus termino procesinėms palūkanoms nėra, tačiau jų dydžiai yra reglamentuojami įstatymų (fiksuoti procentai, nebent prieš tai sutarties šalys susitaria dėl kitokių procentų). Taigi jos kaupiasi benagrinėjant bylą (accrued interest), yra mokėtinos (payable) ir mokamos nuo priteistos sumos - skolos dydžio (amount awarded).

Rita Vaicekonyte
Lithuania
Specializes in field
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 32
Grading comment
interest on the
Notes to answerer
Asker: nusprendžiau parašyti dar vieną sakynį kur minimas šis terminas: Ieškotojas prašo Vilniaus miesto apylinkės teismo iš atsakovo priteisti XXX EUR skolos, 7 proc. dydžio sutartines mėnesines palūkanas bei procesines palūkanas skaičiuojamas nuo šio ieškinio priėmimo dienos iki teismo sprendimo galutinio įvykdymo.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Inga Jokubauske: Dėl "accrued" vartojimo pirmoje sakinio dalyje: "awarding of the interest accrued during the court proceedings". Manau, ne visai tikslu, nes interest bus "accured" ne tik "during proceedings", bet ir po to (kaip paaiškinta toliau).
49 mins
  -> Aš tik verčiau LT tekstą, kur rašoma "procesinės palūkanos", t.y. palūkanos, kurios susikaupė teismo proceso metu (during the court proceedings), nesigilindama į kokias nors papildomas palūkamas; pats siūlomas vertimo variantas yra aiškinamojo pobūžio.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search