KudoZ home » Lithuanian to English » History

Barbora Radvilaitė

English translation: Barbora Radvilaitė (Barbara Radziwiłł)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Lithuanian term or phrase:Barbora Radvilaitė
English translation:Barbora Radvilaitė (Barbara Radziwiłł)
Entered by: RasaDidziuliene

09:58 Apr 21, 2017
Lithuanian to English translations [Non-PRO]
Marketing - History
Lithuanian term or phrase: Barbora Radvilaitė
Jei tekstas verčiamas užsieniečiams, ar rašytumėte lietuviškai Barbora Radvilaitė ar lenkiškai Barbara Radziwiłł? Angliškoje Wikipedia naudojmas lenkiškas variantas.
RasaDidziuliene
Lithuania
Barbora Radvilaitė (Barbara Radziwiłł)
Explanation:
Siūlyčiau padžioje nurodyti abu variantus, o po to rašyti lietuviškąjį, nes, vis dėlto, verčiamas lietuviškas tekstas ir ji buvo lietuvė, ne lenkė.
Selected response from:

RitaVaicekonyte
United Kingdom
Grading comment
1 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Barbara Radziwill
Sergijus Kuzma
5Barbora Radvilaitė (Barbara Radziwiłłówna)Leonardas
4Barbora Radvilaitė
translations9
4Barbora Radvilaitė (Barbara Radziwiłł)
RitaVaicekonyte


Discussion entries: 4





  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Barbora Radvilaitė (Barbara Radziwiłł)


Explanation:
Siūlyčiau padžioje nurodyti abu variantus, o po to rašyti lietuviškąjį, nes, vis dėlto, verčiamas lietuviškas tekstas ir ji buvo lietuvė, ne lenkė.

RitaVaicekonyte
United Kingdom
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 4

9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Barbora Radvilaitė


Explanation:
Priklausomai nuo konteksto, galbūt skliaustuose nurodyčiau lenkišką variantą, kaip LT Vikipedijoje.


    https://lt.wikipedia.org/wiki/Barbora_Radvilait%C4%97
translations9
Lithuania
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian

20 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
Barbora Radvilaitė (Barbara Radziwiłłówna)


Explanation:
.

Leonardas
PRO pts in category: 4

4 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Barbara Radziwill


Explanation:
Anglakalbiems skaitytojams (taip pat ir vokiečiams) žinomas tik lenkiškas šio vardo variantas - Barbara Radziwill, tad reikėtų šį variantą ir naudoti, kad nebūtų painiavos. Taipogi Jogaila žinomas kaip Jagiello.

Example sentence(s):
  • Jogailaičių dinastija angliškai yra Jagiellonian dynasty.

    https://en.wikipedia.org/wiki/Barbara_Radziwi%C5%82%C5%82
Sergijus Kuzma
United Kingdom
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian, Native in RussianRussian