LDRG

English translation: Labai didelės rizikos grupė

Lithuanian term or phrase:LDRG
English translation:Labai didelės rizikos grupė
Entered by: Rasa Racevičiūtė

04:55 Dec 7, 2016
Lithuanian to English translations [PRO]
Medical - Medical: Cardiology / -
Lithuanian term or phrase: LDRG
Simptominė arterinė hipertenzija, III laipsnio AKS padidėjimas, LDRG.
Rasa Racevičiūtė
Labai didelės rizikos grupė
Explanation:
Tas pats paieškos principas. Žr. nurodytame šaltinyje:
ARTERINĖS HIPERTENZIJOS
DIAGNOZĖS PAVYZDŽIAI
1. Pirminė arterinė hipertenzija, II laipsnio
kraujo spaudimo padidėjimas.
Hipertenzinė kardiopatija (kairiojo
skilvelio hipertrofi ja). Dislipidemija.
Lėtinė obstrukcinė plaučių
liga. Labai didelės rizikos grupė.
Galimas sutrumpinimas: PAH, AKS
IIo
. Hipertenzinė kardiopatija (KSH).
Dislipidemija. LOPL. LDRG.
Selected response from:

translations9
Lithuania
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Very high risk group
Ona Stankevičiūtė
5Labai didelės rizikos grupė
translations9


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Labai didelės rizikos grupė


Explanation:
Tas pats paieškos principas. Žr. nurodytame šaltinyje:
ARTERINĖS HIPERTENZIJOS
DIAGNOZĖS PAVYZDŽIAI
1. Pirminė arterinė hipertenzija, II laipsnio
kraujo spaudimo padidėjimas.
Hipertenzinė kardiopatija (kairiojo
skilvelio hipertrofi ja). Dislipidemija.
Lėtinė obstrukcinė plaučių
liga. Labai didelės rizikos grupė.
Galimas sutrumpinimas: PAH, AKS
IIo
. Hipertenzinė kardiopatija (KSH).
Dislipidemija. LOPL. LDRG.


    Reference: http://www.gydytojas.com/pah_diagnozes_principai.pdf
translations9
Lithuania
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in category: 8

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Very high risk group


Explanation:
Labai didelės rizikos grupė, nuorodoje žr. žurnalo 43 psl., hipertenzijos diagnozavimo pavyzdžių 1 punktą.


    Reference: http://previewer.org/?pdfurl=1qeXpurpn6Wih-SUpOGumKinh7fQ6Mn...
Ona Stankevičiūtė
Lithuania
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in category: 4