pCVK

English translation: PCVC

Lithuanian to English translations [PRO]
Medical - Medical: Cardiology / -
Lithuanian term or phrase: pCVK
Atliktos stac. paprastos hemodializės per pCVK
Rasa Racevičiūtė
English translation:PCVC
Explanation:
Tai periferinis centrinis venos kateteris. Įvedus į google su žodžiu "kateteris", gausu rezultatų.
Angliškai atitiktų peripheral central venous catheter arba PCVC
Selected response from:

Ona Stankevičiūtė
Lithuania
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5PCVC
Ona Stankevičiūtė
5per centrinės venos punktavimą ir kateterizavimą
translations9


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
per centrinės venos punktavimą ir kateterizavimą


Explanation:
Tas pats paieškos metodas.


    Reference: http://www.ulac.lt/uploads/downloads/leidiniai/m_kateteriai....
    Reference: http://andrecerne.blogspot.lt/2016_09_01_archive.html
translations9
Lithuania
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in category: 8

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
PCVC


Explanation:
Tai periferinis centrinis venos kateteris. Įvedus į google su žodžiu "kateteris", gausu rezultatų.
Angliškai atitiktų peripheral central venous catheter arba PCVC

Ona Stankevičiūtė
Lithuania
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in category: 4