KudoZ home » Lithuanian to English » Medical: Pharmaceuticals

Sulfalilšlapalo dariniai

English translation: sulfonylurea derivatives (US), sulphonylurea derivatives (UK)


15:18 Aug 26, 2014
Lithuanian to English translations [PRO]
Medical - Medical: Pharmaceuticals / medicinal substances
Lithuanian term or phrase: Sulfalilšlapalo dariniai
Sulfalilšlapalo dariniai...
Olga Prisekina-Olrichs
Netherlands
English translation:sulfonylurea derivatives (US), sulphonylurea derivatives (UK)
Explanation:
(The correct spelling is “sulfonišlapalas”.)


Sulfonylurea (UK: sulphonylurea) derivatives are a class of antidiabetic drugs that are used in the management of diabetes mellitus type 2.”
http://en.wikipedia.org/wiki/Sulfonylurea


“... sulfonišlapalo grupės vaistas nuo diabeto.”
“Diabrezide vartoti draudžiama:
[...] esant sunkiai traumai, infekcijai, sunkiai ketozei, arba
jei žinomas individualus jautrumas sulfonilšlapalo dariniams.”
http://www.pasveik.lt/lt/vaistai/diabrezide/8167/?rodyti=gyd...


darinys
statusas - Teiktinas
sritis - Švietimas ir mokslas | mokslas ir studijos | fiziniai mokslai | chemija
apibrėžtis - Junginys, gaunamas iš pagrindinio junginio, įjungus į jį kitų grupių, atomų.
atitikmenys - angl. derivative
šaltinis Chemijos terminų aiškinamasis žodynas / Kazys Daukšas, Jurgis Barkauskas, Vitas Daukšas ... [et al.]. – 2-asis patais. ir papild. leid. – Vilnius: Mokslo ir enciklopedijų leidybos institutas, 2003”


--------------------------------------------------
Note added at 19 hrs (2014-08-27 10:30:14 GMT)
--------------------------------------------------

Sorry, correct spelling: sulfonilšlapalas (not sulfonišlapalas).
Selected response from:

Valters Feists
Latvia
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1sulfonylurea derivatives (US), sulphonylurea derivatives (UK)
Valters Feists
3Sulfonylureas (or sulfonylurea compounds)
Jurate Kazlauskaite


  

Answers


56 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
sulfonylurea derivatives (US), sulphonylurea derivatives (UK)


Explanation:
(The correct spelling is “sulfonišlapalas”.)


Sulfonylurea (UK: sulphonylurea) derivatives are a class of antidiabetic drugs that are used in the management of diabetes mellitus type 2.”
http://en.wikipedia.org/wiki/Sulfonylurea


“... sulfonišlapalo grupės vaistas nuo diabeto.”
“Diabrezide vartoti draudžiama:
[...] esant sunkiai traumai, infekcijai, sunkiai ketozei, arba
jei žinomas individualus jautrumas sulfonilšlapalo dariniams.”
http://www.pasveik.lt/lt/vaistai/diabrezide/8167/?rodyti=gyd...


darinys
statusas - Teiktinas
sritis - Švietimas ir mokslas | mokslas ir studijos | fiziniai mokslai | chemija
apibrėžtis - Junginys, gaunamas iš pagrindinio junginio, įjungus į jį kitų grupių, atomų.
atitikmenys - angl. derivative
šaltinis Chemijos terminų aiškinamasis žodynas / Kazys Daukšas, Jurgis Barkauskas, Vitas Daukšas ... [et al.]. – 2-asis patais. ir papild. leid. – Vilnius: Mokslo ir enciklopedijų leidybos institutas, 2003”


--------------------------------------------------
Note added at 19 hrs (2014-08-27 10:30:14 GMT)
--------------------------------------------------

Sorry, correct spelling: sulfonilšlapalas (not sulfonišlapalas).


    Reference: http://en.wikipedia.org/wiki/Sulfonylurea
Valters Feists
Latvia
Works in field
Native speaker of: Latvian
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Gintautas Kaminskas
13 hrs

4 days   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Sulfonylureas (or sulfonylurea compounds)


Explanation:
Pls. see web reference

--------------------------------------------------
Note added at 4 days (2014-08-30 17:26:34 GMT)
--------------------------------------------------

Dar vienas šaltinis internete, kad tai yra vadinama tiesiog "a sufonylurea":
http://en.wikipedia.org/wiki/Gliclazide

--------------------------------------------------
Note added at 5 days (2014-08-31 16:26:32 GMT)
--------------------------------------------------

"Sulfonylurea formulations" būtų tiksliausias atitikmuo, tačiau turėtumėte pagal kontekstą paieškoti analogijų Google.

Example sentence(s):
  • XXX
  • XXX

    Reference: http://books.google.lt/books?id=b64PAAAAIAAJ&q=define+sulfon...
Jurate Kazlauskaite
Lithuania
Specializes in field
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in category: 8