KudoZ home » Macedonian to English » Education / Pedagogy

Дипломиран детектив

English translation: Certified Criminal Investigator или само (Graduated) Detective


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Macedonian term or phrase:Дипломиран детектив
English translation:Certified Criminal Investigator или само (Graduated) Detective
Entered by: Mika Stanko

12:56 Feb 2, 2012
Macedonian to English translations [PRO]
Education / Pedagogy
Macedonian term or phrase: Дипломиран детектив
Здраво.
Преведувам уверение за положени испити од ФОН. Стручниот назив со кој се стекнал студентот е: ДИПЛОМИРАН ДЕТЕКТИВ. Прво нешто што ми дојде на памет беше "Bachelor of Criminology" меѓутоа не сум баш најсигурна дали е тоа тоа. А наука како детективизам не постои за да ставам Bachelor of Detectivism/Detective Science :)))))))
Благодарам.
Mika Stanko
Macedonia (FYROM)
Certified Criminal Investigator или само (Graduated) Detective
Explanation:
Мислам дека овој назив е посоодветен од "Bachelor of Criminology". Лицата кои избираат да го учат ова на ФОН се подготвуваат за практична работа, а не да предаваат „Криминологија/Криминалистика“ на факултет.

http://www.hgexperts.com/article.asp?id=24320
http://www.ehow.com/facts_6794836_criminal-investigator-cert...
http://post.ca.gov/institute-of-criminal-investigation.aspx
http://www.citytowninfo.com/employment/criminal-investigator...
http://www.acfei.com/forensic_certifications/ri/
Selected response from:

Aneta Risteska
Macedonia (FYROM)
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2Certified Criminal Investigator или само (Graduated) Detective
Aneta Risteska
5Bachelor of Criminology or Bachelor of Criminology and Criminal Justice
Milena Čkripeska
4Licensed Detective
Darko Ivanovski
4Bachelor of (Science in Criminology and) Criminal Justice
Aleksandra Nakova


Discussion entries: 1





  

Answers


30 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
Bachelor of Criminology or Bachelor of Criminology and Criminal Justice


Explanation:
...

--------------------------------------------------
Note added at 31 mins (2012-02-02 13:27:16 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.une.edu.au/bcrim/
http://www17.griffith.edu.au/cis/p_cat/admission.asp?ProgCod...

Milena Čkripeska
Macedonia (FYROM)
Works in field
Native speaker of: Native in MacedonianMacedonian
PRO pts in category: 27

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Aneta Risteska: Милена, мислам дека оваа титула се однесува на лице што се подготвува да предава предмет „Криминологија/Криминалистика“, но не и на тоа да работи како детектив.
13 mins
  -> Фала, Анета!

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
Certified Criminal Investigator или само (Graduated) Detective


Explanation:
Мислам дека овој назив е посоодветен од "Bachelor of Criminology". Лицата кои избираат да го учат ова на ФОН се подготвуваат за практична работа, а не да предаваат „Криминологија/Криминалистика“ на факултет.

http://www.hgexperts.com/article.asp?id=24320
http://www.ehow.com/facts_6794836_criminal-investigator-cert...
http://post.ca.gov/institute-of-criminal-investigation.aspx
http://www.citytowninfo.com/employment/criminal-investigator...
http://www.acfei.com/forensic_certifications/ri/

Aneta Risteska
Macedonia (FYROM)
Native speaker of: Native in MacedonianMacedonian
PRO pts in category: 20

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Nikola Gizarovski
5 hrs
  -> Фала, Никола!

agree  Bojan Grbikj
18 hrs
  -> Фала, Бојан!

10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Bachelor of (Science in Criminology and) Criminal Justice


Explanation:
Па Анета, според она што го има во објаснувањето не дека овие ќе предаваат криминологија, туку се подготвуваат за детективи, а инаку имаат и многу други опции за работа. А она со Certified повеќе ме асоцира на лиценциран или има дозвола за... Баш погледни во моите референци, па провери.

Според овие линкови, сметам дека би било
Bachelor of Criminal Justice
http://www.criminaljusticeusa.com/police-detective.html

http://www.excite.com/education/criminal-justice/law-enforce...

меѓутоа, зависи од тоа за каков тип на детектив си дипломирал, па затоа
Bachelor of Science in Criminology and Criminal Justice
го сметам исто за прифатливо решение.

А еве зошто сметам дека не е Certified ili Graduated:
http://www.guidetoonlineschools.com/degrees/criminal-justice...

Зашто за да бидеш сертифициран потребно е претходно искуство, се учи само една година и всушност стануваш лиценциран детектив.


    Reference: http://online.ccj.pdx.edu/bachelor-of-science-in-criminology...
    Reference: http://remingtoncollegeonline.edu/criminal-justice-bachelors...
Aleksandra Nakova
Native speaker of: Macedonian

5 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Licensed Detective


Explanation:
Мене највеќе за ова ми одговара Licensed Detective, а и на Google има највеќе резултати како такво.


    Reference: http://www.einvestigator.com/links/license.htm
Darko Ivanovski
Macedonia (FYROM)
Native speaker of: Native in MacedonianMacedonian