KudoZ home » Macedonian to English » Finance (general)

поврзано лице

English translation: taxable person

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Macedonian term or phrase:поврзано лице
English translation:taxable person
Entered by: ssanndrra

08:23 Dec 13, 2016
Macedonian to English translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general) / Examples: microbiology, ethics/genetics
Macedonian term or phrase: поврзано лице
ПРИЈАВУВАЊЕ И ПЛАЌАЊЕ НА ДДВ ОД ПОВРЗАНО ЛИЦЕ
Претставникот на поврзаното лице е одговорен за пријавување на данокот на додадена вредност што треба да се плати, вклучувајќи го и пријавувањето на претходниот данок, како и за навремено плаќање на даночниот долг.
За неплатениот данок на додадена вредност од претставникот на поврзаното лице, одговараат сите лица на поврзаното лице. Кога некое лице од поврзаното лице има неплатен ДДВ, како и камата за период пред регистрирањето на поврзаното лице, претставникот и секое лице во поврзаното лице ја преземаат одговорноста за плаќање на данокот.
Кај поврзаните лица за ДДВ даночен период е секогаш календарски месец.
Даночната пријава за ДДВ претставникот е должен да ја поднесе и да го плати данокот во рок од 25 дена по истекот на даночниот период.
ssanndrra
taxable person
Explanation:
Or, liable to tax.
Selected response from:

Ekaterina Kroumova
Grading comment
благодарам
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1associated person
Ivan Dimoski
4taxable person
Ekaterina Kroumova


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
taxable person


Explanation:
Or, liable to tax.

Ekaterina Kroumova
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 10
Grading comment
благодарам

6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
associated person


Explanation:

Сметам дека предлогов би одговарал...
The term "person associated with a broker or dealer" or "associated person of a broker or dealer" means any partner, officer, director, or branch manager of such broker or dealer (or any person occupying a similar status or performing similar functions), any person directly or indirectly controlling, controlled by, or....
-he name given to participants within the futures market that are involved in the solicitation or facilitation of transacting customer orders, the maintenance of discretionary accounts, or the true participatory involvement in the futures market.

Read more: Associated Person Definition | Investopedia http://www.investopedia.com/terms/a/associatedperson.asp#ixz...



    Reference: http://www.investopedia.com/terms/a/associatedperson.asp
Ivan Dimoski
Macedonia (FYROM)
Native speaker of: Native in MacedonianMacedonian, Native in SerbianSerbian
Notes to answerer
Asker: благодарам


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  AmandaCB
1 day 6 hrs
  -> Благодарам :-)