KudoZ home » Macedonian to English » Law (general)

Договор за дело

English translation: Temporary service contract


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Macedonian term or phrase:Договор за дело
English translation:Temporary service contract
Entered by: Milena Čkripeska

13:36 Nov 6, 2007
Macedonian to English translations [PRO]
Law/Patents - Law (general) / правни договори
Macedonian term or phrase: Договор за дело
Во рамки на опис на предмети на Правниот факултет, дипломата дава подетални описи за тоа што се изучувало по секој предмет. Во рамки на овој предмет за кој станува збор, се наведуваат, како поддотчки повеќе договори, а овој е еден од нив. Некој прецизен правен термин дали знаете?
Kalina Maleska-Gegaj
Macedonia (FYROM)
Temporary service contract
Explanation:
...
Selected response from:

Kire Dimik
Macedonia (FYROM)
Grading comment
Fala mnogu
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1Temporary service contract
Kire Dimik
4 +1Contract for Commissioning Service
Sherefedin MUSTAFA
4Temporary employment contractd_miteva


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Temporary employment contract


Explanation:
..

d_miteva
Slovenia
Specializes in field
Native speaker of: Native in MacedonianMacedonian

26 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Contract for Commissioning Service


Explanation:
или Commissioning Service Contract

Sherefedin MUSTAFA
Netherlands
Specializes in field
Native speaker of: Native in AlbanianAlbanian, Native in MacedonianMacedonian
PRO pts in category: 28

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Emilija Ivanovska: или само service contract
8 mins
  -> Благодарам.

28 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
Temporary service contract


Explanation:
...

Kire Dimik
Macedonia (FYROM)
Native speaker of: Native in MacedonianMacedonian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Fala mnogu

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  alinguista
4 mins

neutral  Emilija Ivanovska: нема потреба од "temporary"
24 mins
  -> можеби, но погледнете ги овие дефиниции без употреба на "temporary": http://www.google.com/search?hl=mk&q=define: service contrac...