następna kapitalizacja

English translation: the next interest compounding date

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:następna kapitalizacja
English translation:the next interest compounding date
Entered by: Lota

01:36 May 16, 2019
Polish to English translations [PRO]
Bus/Financial - Accounting
Polish term or phrase: następna kapitalizacja
Mam tutaj wyciąg opisujący czyjeś konto oszczędnościowe. Podane są typowe rzeczy takie jak: waluta, rodzaj rachunku, nr rachunko oraz "data następnej kapitalizacji" i podana jest jakaś data w maju tego roku.
Dziękuję.
Lota
United States
the next interest compounding date
Explanation:
kapitalizacja odsetek – doliczanie odsetek (np. od środków zgromadzonych na lokacie albo na koncie oszczędnościowym) do ulokowanego kapitału

Kapitalizacja odsetek – dopisywanie narosłych odsetek do kapitału; powiększenie kapitału o odsetki, które zostały przez ten kapitał wygenerowane[1]. Okres, po jakim narosłe odsetki są dopisywane do kapitału, jest nazywany okresem kapitalizacji.

https://pl.wikipedia.org/wiki/Kapitalizacja_odsetek

ccccc
Polish term or phrase: kapitalizacja odsetek
English translation: interest compounding
Entered by: Renata Licker

https://www.proz.com/kudoz/polish-to-english/finance-general...
Selected response from:

Frank Szmulowicz, Ph. D.
United States
Grading comment
Thank you.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4next capitalization date
ewa_el
3 +1the next interest compounding date
Frank Szmulowicz, Ph. D.


  

Answers


28 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
the next interest compounding date


Explanation:
kapitalizacja odsetek – doliczanie odsetek (np. od środków zgromadzonych na lokacie albo na koncie oszczędnościowym) do ulokowanego kapitału

Kapitalizacja odsetek – dopisywanie narosłych odsetek do kapitału; powiększenie kapitału o odsetki, które zostały przez ten kapitał wygenerowane[1]. Okres, po jakim narosłe odsetki są dopisywane do kapitału, jest nazywany okresem kapitalizacji.

https://pl.wikipedia.org/wiki/Kapitalizacja_odsetek

ccccc
Polish term or phrase: kapitalizacja odsetek
English translation: interest compounding
Entered by: Renata Licker

https://www.proz.com/kudoz/polish-to-english/finance-general...

Frank Szmulowicz, Ph. D.
United States
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish
PRO pts in category: 129
Grading comment
Thank you.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  mike23
10 hrs
  -> Dziękuję Michale. Miłego czwartku.

6 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
next capitalization date


Explanation:
next capitalization (date)

po prostu

Example sentence(s):
  • assets with capitalization date in an old fiscal year
ewa_el
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search