klej spieniający

English translation: foaming adhesive

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:klej spieniający
English translation:foaming adhesive
Entered by: Justyna Kula

09:45 Nov 22, 2006
Polish to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Aerospace / Aviation / Space
Polish term or phrase: klej spieniający
kontekst (przedmiot na kursie):
metodyka klejenia z użyciem prepregu szklanego, (...), błonki klejowej, kleju spieniającego
Justyna Kula
foaming adhesive
Explanation:
http://tinyurl.com/sh4h6
widzę też frothing... ale na chinskich stronach
Selected response from:

bartek
Grading comment
Dzięki :) drugie wyrażenie też jest pewno poprawne, ale to mi akurat pasowało do kontekstu
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4foaming glue
Maciek Drobka
4foaming adhesive
bartek


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
foaming adhesive


Explanation:
http://tinyurl.com/sh4h6
widzę też frothing... ale na chinskich stronach

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 43
Grading comment
Dzięki :) drugie wyrażenie też jest pewno poprawne, ale to mi akurat pasowało do kontekstu

7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
foaming glue


Explanation:
Na pewno jest taki klej, choć nie wiem, czy o taki chodzi w tym kontekście.

Maciek Drobka
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 20




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search