wylicznik

English translation: computer

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:wylicznik
English translation:computer
Entered by: Frank Szmulowicz, Ph. D.

02:12 Mar 9, 2018
Polish to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Aerospace / Aviation / Space / airplanes
Polish term or phrase: wylicznik
[biuletyn konstrukcyjny samolotu MiG-29]

Pozostałe elementy:
blok BK-55
wylicznik SAU WU-222
Diana Kokoszka
United States
computer
Explanation:
Wraz z wprowadzeniem systemu pocisków K-13, z samolotu usunięto jedno (lewe) działko NR-30, w dziobie zainstalowano dalmierz SRD-5M zaś awionikę uzupełniono o wylicznik skutecznych stref odpalenia dla rakiet.
http://www.muzeum.drzonow.eu/index.php/ct-menu-item-7/2-unca...
cccccccccc
System nawigacyjno-celowniczy PrNK -23M wykorzystywał wylicznik cyfrowy o pojemności pamięci 24 kB. MiG-27D (dorabotannyj, izdie-lije 32-27) to modyfikacja powstała w wyniku przerobienia powstałych wcześniej prostych MiG-27 do standardu MiG-27M.
http://www.hudi.republika.pl/MiG-27.htm

ccccccccccccccccc
Jeden komputer pracował w systemie celowniczym, obsługując stację radiolokacyjną. System nawigacyjny pracował oddzielnie mając swój wylicznik współpracujący bezpośrednio z bezwładnościowym układem nawigacyjnym.
https://pl.wikipedia.org/wiki/Produkcja_seryjna_samolotu_F-1...

--------------------------------------------------
Note added at 52 mins (2018-03-09 03:05:26 GMT)
--------------------------------------------------

ccccccccc
W czasie dzia+ania systemu nawigacyjnego ca+a niezb8dna informacja, otrzymywana z nadajników IK-WK, SWS i VOR lub TACAN, przekazywana zostaje do urządzenia wyliczającego
W sk+ad pok+adowych urzBdzeF radionawigacyjnych wchodzi RSBN oraz cyfrowy
autonomiczny wylicznik nawigacyjny
http://www.wt.pw.edu.pl/content/download/3472/20206/file/05-...

cccccc
5 Systemy nawigacyjne samolotów F-16 BLOK 52+ i MiG-29A 51 f) rczne wczenie zakresu ldowania. W skad pokadowych urzdze radionawigacyjnych wchodzi RSBN oraz cyfrowy autonomiczny wylicznik nawigacyjny</b.
http://docplayer.pl/285682-Systemy-nawigacyjne-samolotow-f-1...
Selected response from:

Frank Szmulowicz, Ph. D.
United States
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4calculator
Andrzej Mierzejewski
3computer
Frank Szmulowicz, Ph. D.


  

Answers


40 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
computer


Explanation:
Wraz z wprowadzeniem systemu pocisków K-13, z samolotu usunięto jedno (lewe) działko NR-30, w dziobie zainstalowano dalmierz SRD-5M zaś awionikę uzupełniono o wylicznik skutecznych stref odpalenia dla rakiet.
http://www.muzeum.drzonow.eu/index.php/ct-menu-item-7/2-unca...
cccccccccc
System nawigacyjno-celowniczy PrNK -23M wykorzystywał wylicznik cyfrowy o pojemności pamięci 24 kB. MiG-27D (dorabotannyj, izdie-lije 32-27) to modyfikacja powstała w wyniku przerobienia powstałych wcześniej prostych MiG-27 do standardu MiG-27M.
http://www.hudi.republika.pl/MiG-27.htm

ccccccccccccccccc
Jeden komputer pracował w systemie celowniczym, obsługując stację radiolokacyjną. System nawigacyjny pracował oddzielnie mając swój wylicznik współpracujący bezpośrednio z bezwładnościowym układem nawigacyjnym.
https://pl.wikipedia.org/wiki/Produkcja_seryjna_samolotu_F-1...

--------------------------------------------------
Note added at 52 mins (2018-03-09 03:05:26 GMT)
--------------------------------------------------

ccccccccc
W czasie dzia+ania systemu nawigacyjnego ca+a niezb8dna informacja, otrzymywana z nadajników IK-WK, SWS i VOR lub TACAN, przekazywana zostaje do urządzenia wyliczającego
W sk+ad pok+adowych urzBdzeF radionawigacyjnych wchodzi RSBN oraz cyfrowy
autonomiczny wylicznik nawigacyjny
http://www.wt.pw.edu.pl/content/download/3472/20206/file/05-...

cccccc
5 Systemy nawigacyjne samolotów F-16 BLOK 52+ i MiG-29A 51 f) rczne wczenie zakresu ldowania. W skad pokadowych urzdze radionawigacyjnych wchodzi RSBN oraz cyfrowy autonomiczny wylicznik nawigacyjny</b.
http://docplayer.pl/285682-Systemy-nawigacyjne-samolotow-f-1...

Frank Szmulowicz, Ph. D.
United States
Specializes in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish
PRO pts in category: 120

10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
calculator


Explanation:
Propozycja - o ile w tłumaczonym tekście znajduje się i komputer, i wylicznik.

Andrzej Mierzejewski
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 36
Notes to answerer
Asker: Dziękuję.





The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search