Polski Katalog Książki Składowej

English translation: Polish Books in Print Catalogue

20:14 Apr 12, 2005
Polish to English translations [PRO]
Art/Literary - Art, Arts & Crafts, Painting
Polish term or phrase: Polski Katalog Książki Składowej
poddaje się
bartek
English translation:Polish Books in Print Catalogue
Explanation:
my¶lę, że chodzi tu po prostu o 'books in print catalogue':

Polska Ksi±żka Katalog Składowy (PKKS) powinien być główn± baz± informacyjn± o ksi±żkach znajduj±cych się aktualnie w sprzedaży oraz ewentualnie o zapowiedziach i nowo¶ciach. Dostęp do bazy powinien być wielopoziomowy.
http://www.ksiazka.net.pl/modules.php?name=News&file=article...
http://www.google.com/search?newwindow=1&q="books in print c...
HTH
Magda
Selected response from:

Magda Dziadosz
Poland
Grading comment
Dzięki :-)))))
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Polish Books in Storage Catalogue
petrolhead
4Polish Books in Print Catalogue
Magda Dziadosz
3niżej
Andrzej Mierzejewski


Discussion entries: 1





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Polski Katalog Książki Składowej
Polish Books in Storage Catalogue


Explanation:
ewentualnie "Polish Catalogue of Books in Active Retirement"
jeżeli dobrze rozumiem o co w tym wszystkim chodzi :-)

"You pays your price, you makes your choice", jak mówł Huxley :-)


    Reference: http://www.haworthpress.com/store/toc/J124v22n01_TOC.pdf
petrolhead
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 4

30 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Polski Katalog Książki Składowej
niżej


Explanation:
już nie chce mi się myśleć i nie mam propozycji, ale chyba chodzi o to:
...jako ostateczność przyjęto rozwiązanie oddawania ZBĘDNYCH książek na makulaturę.
Spowodowało to powiększanie się ZBIORU KSIĄŻEK ZBĘDNYCH i wtedy pojawił się problem braku miejsca w magazynie oraz problem właściwego wykorzystania (zagospodarowania) tych książek.....
....Pozostawienie takiego stanu rzeczy pogłębiałoby obydwa problemy - ilość książek przyrastałaby w znaczny sposób, a tytuły, które mogłyby znaleźć innych użytkowników, zajmowałyby miejsce przeznaczone na nowe książki. Rozwiązałaby je BIBLIOTEKA SKŁADOWA, ale takiej w Toruniu nie ma.

http://www.bib.edu.pl/mianowany5.html

...Propozycja wstępnych działań dotyczących PKKS (Polski Katalog Książki Składowej)

Polska Izba Książki zleciła przygotowanie I etapu biznes planu dla PKKS (Polski Katalog Książki Składowej)....
http://www.ksiazka.net.pl/modules.php?name=News&file=print&s...

bartek, ruszaj głową. masz szansę wymyśleć nowe hasło do słownika :-)


--------------------------------------------------
Note added at 2 days 1 hr 54 mins (2005-04-14 22:08:35 GMT)
--------------------------------------------------

propozycja: Polish Catalogue of Surplus Books; Polish Surplus Books Catalogue.
Z poprawnoscią polityczną: surplus = nadwyżka, nadmierny zapas.

Andrzej Mierzejewski
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 12

2 days 22 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Polski Katalog Książki Składowej
Polish Books in Print Catalogue


Explanation:
my¶lę, że chodzi tu po prostu o 'books in print catalogue':

Polska Ksi±żka Katalog Składowy (PKKS) powinien być główn± baz± informacyjn± o ksi±żkach znajduj±cych się aktualnie w sprzedaży oraz ewentualnie o zapowiedziach i nowo¶ciach. Dostęp do bazy powinien być wielopoziomowy.
http://www.ksiazka.net.pl/modules.php?name=News&file=article...
http://www.google.com/search?newwindow=1&q="books in print c...
HTH
Magda


Magda Dziadosz
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Dzięki :-)))))




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search