kostka

English translation: with 4-pin socket

16:13 Aug 2, 2018
Polish to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks
Polish term or phrase: kostka
W tym kontekście:

''Nowy oryginalny zamek drzwi przednich prawych, stosowany w samochodach marki Renault. Zamek kompletny z kostką na 4 piny.''



https://tinyurl.com/yauyx2sc
Grzegorz Mysiński
Poland
English translation:with 4-pin socket
Explanation:
Tutaj kostka = GNIAZDO ZASILANIA w obudowie zamka. Informacja uzyskana telefonicznie od sprzedawcy tego zamka - numer telefonu w linku podanym przez Grzegorza.

To gniazdo jest widoczne na środkowym zdjęciu w https://www.ebay.pl/itm/Serrure-de-porte-avant-droite-Renaul...

Zamek ma mechanizm elektryczny (i chyba jeszcze czujniki), więc musi mieć gniazdo zasilania. Mnie wyraz "kostka" kojarzy się z wtykiem.

Nie wiem, dlaczego sklep użył sformułowania "kompletny z kostką". Na początku opisu jest informacja "Nowy oryginalny zamek drzwi przednich ..." - i tyle wystarcza.

W przypadku takich problemów sugeruję od razu dzwonić do autora opisu, bo kto lepiej niż autor wie, o co chodzi? ;-)
Selected response from:

Andrzej Mierzejewski
Poland
Grading comment
Dziękuję bardzo za pomoc (i za telefon).
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5with 4-pin socket
Andrzej Mierzejewski
4Może by spróbować tak?: pins quantity in lock instalation socket - 4
Agnieszka Nowicka
34-pin electrical connector
Frank Szmulowicz, Ph. D.


Discussion entries: 3





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Może by spróbować tak?: pins quantity in lock instalation socket - 4


Explanation:
Proszę zwrócić uwagę na "Add Specification" pod linkiem:

https://www.eurofrance.pl/en_GB/p/Door-Lock-Right-Front-Scen...



Agnieszka Nowicka
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
Notes to answerer
Asker: Dziękuję


2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
4-pin electrical connector


Explanation:
https://moto-dynamic.com/img/2331/DSCF9299.JPG
https://moto-dynamic.com/pl/zamek-drzwi-prawy-przod-renault-...
ccc
Renault Laguna III front right door locking mechanism oryginal 805000004R
https://moto-dynamic.com/door-locking-mechanism-renault-lagu...

Lock the front door left
Renault Laguna III
electrical connector 4 pin
part of the original Renault
https://moto-dynamic.com/front-left-door-locking-mechanism-r...

Frank Szmulowicz, Ph. D.
United States
Specializes in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish
PRO pts in category: 192
Notes to answerer
Asker: Dziękuję


16 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
z kostką na 4 piny
with 4-pin socket


Explanation:
Tutaj kostka = GNIAZDO ZASILANIA w obudowie zamka. Informacja uzyskana telefonicznie od sprzedawcy tego zamka - numer telefonu w linku podanym przez Grzegorza.

To gniazdo jest widoczne na środkowym zdjęciu w https://www.ebay.pl/itm/Serrure-de-porte-avant-droite-Renaul...

Zamek ma mechanizm elektryczny (i chyba jeszcze czujniki), więc musi mieć gniazdo zasilania. Mnie wyraz "kostka" kojarzy się z wtykiem.

Nie wiem, dlaczego sklep użył sformułowania "kompletny z kostką". Na początku opisu jest informacja "Nowy oryginalny zamek drzwi przednich ..." - i tyle wystarcza.

W przypadku takich problemów sugeruję od razu dzwonić do autora opisu, bo kto lepiej niż autor wie, o co chodzi? ;-)

Andrzej Mierzejewski
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 48
Grading comment
Dziękuję bardzo za pomoc (i za telefon).




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search