mykoteka

English translation: mycological library

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:mykoteka
English translation:mycological library
Entered by: Frank Szmulowicz, Ph. D.

13:02 Sep 22, 2016
Polish to English translations [PRO]
Biology (-tech,-chem,micro-)
Polish term or phrase: mykoteka
Cztery nowoczesne dobrze wyposażone laboratoria, trzy pomieszczenia do pracy w warunkach sterylnych, mykoteka i kolekcja kultur do badań porównawczych, szafy termostatyczne, suszarki laboratoryjne, szafy chłodnicze, komory do prac sterylnych, dygestoria, komory fitotronowe.
Dorota Bartnikowska
Poland
mycological library
Explanation:
Propozycja

--------------------------------------------------
Note added at 7 mins (2016-09-22 13:10:26 GMT)
--------------------------------------------------

Oznaczanie wartości odżywczej, zawartości substancji bioaktywnych
(witamin, białek, aminokwasów) oraz zanieczyszczeń (metale,
pestycydy, mykotoksyny) w żywności

Mykoteka i kolekcja kultur do badań porównawczych.

Analiza mykologiczna materiału siewnego i roślinnego;
http://ur.krakow.pl/zasoby/1/Nauka_dla_praktyki 2014.pdf
ccccccccc

This could also be a library of mycological specimens.

Selected response from:

Frank Szmulowicz, Ph. D.
United States
Grading comment
Dziękuję.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4fungal culture collection
Marcin Pustkowski
3mycological library
Frank Szmulowicz, Ph. D.


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
mycological library


Explanation:
Propozycja

--------------------------------------------------
Note added at 7 mins (2016-09-22 13:10:26 GMT)
--------------------------------------------------

Oznaczanie wartości odżywczej, zawartości substancji bioaktywnych
(witamin, białek, aminokwasów) oraz zanieczyszczeń (metale,
pestycydy, mykotoksyny) w żywności

Mykoteka i kolekcja kultur do badań porównawczych.

Analiza mykologiczna materiału siewnego i roślinnego;
http://ur.krakow.pl/zasoby/1/Nauka_dla_praktyki 2014.pdf
ccccccccc

This could also be a library of mycological specimens.



Frank Szmulowicz, Ph. D.
United States
Works in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish
PRO pts in category: 99
Grading comment
Dziękuję.

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
fungal culture collection


Explanation:
można ewentualnie dodać jeszcze yeast (czyli yeast and fungal culture collection)


    https://www.phe-culturecollections.org.uk/collections/ncpf.aspx
Marcin Pustkowski
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search