składanie opracowań koncepcji

English translation: poniżej

10:00 Apr 21, 2005
Polish to English translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general) / tender
Polish term or phrase: składanie opracowań koncepcji
Przetrag
składanie ofert (czyli dostarczenie ich fizycznie np. do siedziby firmy)

chodzi o koncepcje systemu informatycznego zarządzającego łańcuchem dostaw - czy development me opracowanie będzie OKI? - hm...
Marta28
English translation:poniżej
Explanation:
skaładać ofertę (dostarczyć ją fizycznie) to submit an offer
http://www.google.pl/search?hl=pl&q="offers must be submitte...

opracowanie koncepcji to concept development
http://www.google.pl/search?hl=pl&q="concept development"&bt...
Selected response from:

Magdalena Harrison
Grading comment
własnie sobie przypomniałam o istnieniu słówka submit tłumacząc zupełnie inny dokument, oj źle ze mną ; )
Dzięki za przypomnienie
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4poniżej
Magdalena Harrison
2to submit a concept of
robwoj


  

Answers


21 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
składanie opracowań koncepcji
poniżej


Explanation:
skaładać ofertę (dostarczyć ją fizycznie) to submit an offer
http://www.google.pl/search?hl=pl&q="offers must be submitte...

opracowanie koncepcji to concept development
http://www.google.pl/search?hl=pl&q="concept development"&bt...

Magdalena Harrison
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 7
Grading comment
własnie sobie przypomniałam o istnieniu słówka submit tłumacząc zupełnie inny dokument, oj źle ze mną ; )
Dzięki za przypomnienie

23 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
składanie opracowań koncepcji
to submit a concept of


Explanation:
submitting the concept of the study

robwoj
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 9




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search