wyższa szkoła pedagogiczna

English translation: poniżej

22:35 Apr 25, 2005
Polish to English translations [PRO]
Certificates, Diplomas, Licenses, CVs / szkoły
Polish term or phrase: wyższa szkoła pedagogiczna
tepis daje "higher teacher education school", ale może coś z pedagogy?
sama nie wiem, czy długo nad tym myśleć czy po prostu wpisać jedno albo drugie...
makawa
English translation:poniżej
Explanation:
Prawdopodobnie chodzi Ci o nazwę własną, więc zostawiłbym
Wyższa Szkoła Pedagogiczna w Zielonej Górze, ewentualnie w nawiasie można dopisać coś w stylu Pegagogical University

--------------------------------------------------
Note added at 5 hrs 58 mins (2005-04-26 04:33:54 GMT)
--------------------------------------------------

Pedagogical University in Zielona Góra
Selected response from:

ZenonStyczyrz
Grading comment
:) niech i tak będzie!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1poniżej
ZenonStyczyrz
4Graduate School of Education
lukeg_1


Discussion entries: 2





  

Answers


5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
poniżej


Explanation:
Prawdopodobnie chodzi Ci o nazwę własną, więc zostawiłbym
Wyższa Szkoła Pedagogiczna w Zielonej Górze, ewentualnie w nawiasie można dopisać coś w stylu Pegagogical University

--------------------------------------------------
Note added at 5 hrs 58 mins (2005-04-26 04:33:54 GMT)
--------------------------------------------------

Pedagogical University in Zielona Góra

ZenonStyczyrz
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 40
Grading comment
:) niech i tak będzie!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Joanna Borowska
3 hrs

neutral  Lucyna Długołęcka: University to jest taka szkoła, która ma prawa akdemickie :-)
135 days

7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Graduate School of Education


Explanation:
dość popularne (w Ameryce)... ja bym te różne wyższe szkoły tak nazywał. Ale może nie brzmi zbyt dumnie...


    Reference: http://www.gse.upenn.edu/degrees_programs/
lukeg_1
Canada




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search