kwalifikacyjne dla nauczycieli z zakresu socjoterapii

English translation: qualifying (studies) for teachers in sociotherapy

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:kwalifikacyjne dla nauczycieli z zakresu socjoterapii
English translation:qualifying (studies) for teachers in sociotherapy
Entered by: LidiaSCybart

22:53 Apr 25, 2005
Polish to English translations [PRO]
Certificates, Diplomas, Licenses, CVs / szkoły
Polish term or phrase: kwalifikacyjne dla nauczycieli z zakresu socjoterapii
ja nie wiem, czy już późno czy coś z tym dyplomem nie tak...

Pani X ukończyła studia podyplomowe w zakresie kwalifikacyjne dla nauczycieli z zakresu socjoterapii z wynikiem bardzo dobrym

nic nie pomyliłam...
co "kwalifikacyjne"?
makawa
(post-graduate qualifying (studies) for teachers in sociotherapy
Explanation:
Nie wiedzac nic ponad zamieszczonymi fragmentami zdan sadze, ze byc moze chodzi o to, ze "kwalifikacyjne" odnosi sie do "podyplomowe", a wiec "studia podyplomowe kwalifikacyjne" (forma gramatyczna i sens sugerowalyby to).
Idac dalej, sadze, ze oznaczaloby to "kwalifikacyjne" w rozumieniu Karty Nauczyciela i odsylam do roz.3 art.9 i nastepne tej ustawy http://prawo.vulcan.pl/przegdok.asp?qdatprz=31-08-2004&qplik... .
Serdecznie pozdrawiam,

Lidia
Selected response from:

LidiaSCybart
Grading comment
:)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4postgraduate diploma in sociotherapy
grzes
4(post-graduate qualifying (studies) for teachers in sociotherapy
LidiaSCybart


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
(post-graduate qualifying (studies) for teachers in sociotherapy


Explanation:
Nie wiedzac nic ponad zamieszczonymi fragmentami zdan sadze, ze byc moze chodzi o to, ze "kwalifikacyjne" odnosi sie do "podyplomowe", a wiec "studia podyplomowe kwalifikacyjne" (forma gramatyczna i sens sugerowalyby to).
Idac dalej, sadze, ze oznaczaloby to "kwalifikacyjne" w rozumieniu Karty Nauczyciela i odsylam do roz.3 art.9 i nastepne tej ustawy http://prawo.vulcan.pl/przegdok.asp?qdatprz=31-08-2004&qplik... .
Serdecznie pozdrawiam,

Lidia


    Reference: http://prawo.vulcan.pl/przegdok.asp?qdatprz=31-08-2004&qplik...
LidiaSCybart
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
:)

8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
postgraduate diploma in sociotherapy


Explanation:
Według mnie w tym kontekście bardziej istotne jest to by osoba czytająca dyplom wiedziała o co chodzi niż dokładne przetłumaczenie całej frazy "studia podyplomowe w zakresie..."

grzes
United States
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 19




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search