sieć alarmowa

English translation: alarm network

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:sieć alarmowa
English translation:alarm network
Entered by: Polangmar

20:56 Oct 22, 2010
Polish to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers: Systems, Networks
Polish term or phrase: sieć alarmowa
W tym wypadku też nie jestem pewna klasyfikacji tegoż wyrażenia, ponieważ nie wiem, czy odnosi się ono do finansów, czy oprogramowania.

"Funkcjonalności systemu obejmują:
- sprawozdawczość
- zarządzanie planem budżetu
- raportowanie
- wymiana danych
- administracja lokalnymi parametrami aplikacji
- administracja centralnymi parametrami aplikacji
- funkcja tzw. "sieci alarmowej".
Black Mamba
alarm network
Explanation:
Skoro mamy "tzw.", wystarczy dać "so-called" i tłumaczenie dosłowne będzie jak najbardziej na miejscu.

http://tinyurl.com/38dhpvo
Selected response from:

Polangmar
Poland
Grading comment
Dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4alarm network
Polangmar
3early warning network/system
Maciej Smoczyński


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
alarm network


Explanation:
Skoro mamy "tzw.", wystarczy dać "so-called" i tłumaczenie dosłowne będzie jak najbardziej na miejscu.

http://tinyurl.com/38dhpvo

Polangmar
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 28
Grading comment
Dziękuję

14 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
early warning network/system


Explanation:
Kontekst jest zbyt wąski. Zgaduję.

Maciej Smoczyński
Native speaker of: Native in PolishPolish
Notes to answerer
Asker: Problem w tym, że większego kontekstu nie ma.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Polangmar: A jeśli "alarm" uruchamia się po zaistnieniu zdarzenia? Po co ryzykować taki błąd w tłumaczeniu?
13 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search