SMTP Authentication

English translation: autoryzacja SMTP

12:29 Apr 11, 2005
Polish to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers: Systems, Networks
Polish term or phrase: SMTP Authentication
regarding computer software
estivo
Russian Federation
English translation:autoryzacja SMTP
Explanation:
Tak to się nazywa po polsku. Prawie 6 tys. gugli ("uwierzytelnienie SMTP" - 30 gugli).

Autoryzacja SMTP. W celu zabiezpieczenia kont naszych użytkowników np.
przed wirusami typu Klez itp. nasz serwer SMTP obsługuje mechanizm autoryzacji
http://xm.pl/outlook/autoryzacja.html

http://poczta.wp.pl/autoryzacja/

http://www.amm.net.pl/autoryzacja_smtp2.htm

http://admin.info.pl/smtp.htm

http://poczta.onet.pl/autoryzacja/

Na naszych serwerach pocztowych został zainstalowany system autoryzacji poczty wychodzącej (autoryzacja SMTP)
http://www.provider.pl/pomoc/autoryzacja_smtp.html

Od 8.04.2003 została włączona autoryzacja SMTP na serwerze pocztowym.
http://eggs.pl/auth/

Pomoc - autoryzacja SMTP
http://www.interserw.pl/szczegoly2.php

Autoryzacja SMTP gwarantuje, że pocztę z serwera SMTP będą mogli wysyłać użytkownicy mający konto na serwerze i znający hasło.
http://www.kei.pl/?stronka=help&a=index&idp=45

Selected response from:

Jaroslaw Michalak
Poland
Grading comment
I thank you very much!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2autoryzacja SMTP
Jaroslaw Michalak
3uwierzytelnienie SMTP
Adam Lankamer


  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
uwierzytelnienie SMTP


Explanation:
IMHO

Adam Lankamer
Luxembourg
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 28

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
autoryzacja SMTP


Explanation:
Tak to się nazywa po polsku. Prawie 6 tys. gugli ("uwierzytelnienie SMTP" - 30 gugli).

Autoryzacja SMTP. W celu zabiezpieczenia kont naszych użytkowników np.
przed wirusami typu Klez itp. nasz serwer SMTP obsługuje mechanizm autoryzacji
http://xm.pl/outlook/autoryzacja.html

http://poczta.wp.pl/autoryzacja/

http://www.amm.net.pl/autoryzacja_smtp2.htm

http://admin.info.pl/smtp.htm

http://poczta.onet.pl/autoryzacja/

Na naszych serwerach pocztowych został zainstalowany system autoryzacji poczty wychodzącej (autoryzacja SMTP)
http://www.provider.pl/pomoc/autoryzacja_smtp.html

Od 8.04.2003 została włączona autoryzacja SMTP na serwerze pocztowym.
http://eggs.pl/auth/

Pomoc - autoryzacja SMTP
http://www.interserw.pl/szczegoly2.php

Autoryzacja SMTP gwarantuje, że pocztę z serwera SMTP będą mogli wysyłać użytkownicy mający konto na serwerze i znający hasło.
http://www.kei.pl/?stronka=help&a=index&idp=45



Jaroslaw Michalak
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
I thank you very much!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Rafal Korycinski
1 hr

agree  laudo: zdecydowanie autoryzacja
22 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search