konstrukcja maszyn

English translation: machine design

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:konstrukcja maszyn
English translation: machine design
Entered by: Arkadiusz S

21:55 Apr 19, 2005
Polish to English translations [PRO]
Education / Pedagogy
Polish term or phrase: konstrukcja maszyn
przedmiot
Beata Drezek
United Kingdom
machine design
Explanation:
R000-041
Podstawy konstrukcji maszyn 2 Fundamentals of Machine Design 2

http://informator.imir.agh.edu.pl/PRZEDM/R000-041/
Selected response from:

Arkadiusz S
Grading comment
bardzo dziekuje
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4machine design
Arkadiusz S
4 +1machine design
Joanna Rączka
4 -1machine construction / construction of machines
ZenonStyczyrz


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
machine construction / construction of machines


Explanation:
IMHO

--------------------------------------------------
Note added at 5 mins (2005-04-19 22:01:00 GMT)
--------------------------------------------------

pierwsze - 31 tys. cała fraza
drugie - 4400 cała fraza

ZenonStyczyrz
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 44

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Andrzej Mierzejewski: "machine construction" = budowanie, produkcja maszyn. W pytaniu chodzi o konstruowanie = obliczanie + rysowanie. Poczytaj linki.
17 mins

9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
machine design


Explanation:
R000-041
Podstawy konstrukcji maszyn 2 Fundamentals of Machine Design 2

http://informator.imir.agh.edu.pl/PRZEDM/R000-041/

Arkadiusz S
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 20
Grading comment
bardzo dziekuje

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  A.G.: confidence 5
3 mins
  -> Dziękuje

agree  Andrzej Mierzejewski
10 mins
  -> Dziękuje

agree  TranslateThis
11 mins
  -> Dziękuje

agree  Joanna Rączka: zdaje się, że jak pisałam swoje uzasadnienie, ktoś mnie wyprzedził z wysłaniem :)
20 mins
  -> Dziękuje

29 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
machine design


Explanation:
Konstrukcja to nie tylko construction, ale też design - poniżej adresy stron szkół,w których wykłada się ten przedmiot. Ale machine construction prawdopodobniej też nie byłoby źle - na mojej uczelni ten przedmiot czasem się nazywał "Podstawy budowy maszyn", a czasem "Podstawy konstrukcji maszyn", albo jednocześnie te dwie nazwy występowały na różnych wydziałach, a byli ci sami wykładowcy i ten sam program.


    www.machine.ikp.liu.se/edu/edu_under.html - 15k
    egweb.mines.edu/eggn411/99FallSyllabus411.htm - 18k
Joanna Rączka
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 11

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrzej Mierzejewski: po polsku może być budowa = konstrukcja jako nazwa przedmiotu , ale PL konstruktor, projektant = EN designer - tylko w taki sposób.
43 mins




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search