Liceum im. Filomatów Ziemi Michałowskiej

English translation: Liceum im. Filomatów Ziemi Michałowskiej

19:36 Apr 23, 2005
Polish to English translations [PRO]
Education / Pedagogy
Polish term or phrase: Liceum im. Filomatów Ziemi Michałowskiej
Na świadectwie maturalnym. Ratunku!
Czy ja mogę tych filomatów potraktować jako nazwę własną i nie tłumaczyć?
Izabela Szczypka
Spain
English translation:Liceum im. Filomatów Ziemi Michałowskiej
Explanation:
nie tłumacz - nazwa własna
Selected response from:

ZenonStyczyrz
Grading comment
Dzięki :-)) Kocham polskie nazewnictwo. Czy to jest tak, że im dłuższa nazwa, tym lepsze samopoczucie dyrekcji?
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3Liceum im. Filomatów Ziemi Michałowskiej
ZenonStyczyrz
3 +2Filomaci Ziemi Michalowskiej High School
bartek


Discussion entries: 1





  

Answers


0 min   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
Liceum im. Filomatów Ziemi Michałowskiej


Explanation:
nie tłumacz - nazwa własna

ZenonStyczyrz
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 44
Grading comment
Dzięki :-)) Kocham polskie nazewnictwo. Czy to jest tak, że im dłuższa nazwa, tym lepsze samopoczucie dyrekcji?

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Joanna Rączka: możesz w nawiasie dać, że secondary school, żeby wiedzieli co to w ogóle jest
12 hrs

agree  Andrzej Mierzejewski: takie tematy już były kilka. Moja argumentacja jest tutaj http://www.proz.com/kudoz/755278
15 hrs
  -> ĺő÷áńéóôţ Ĺőôő÷ßá!

agree  Joanna Borowska: całkowicie zgadzam się z przedmówcami :o)
1 day 14 hrs
  -> Ńďŕńčáî :)

3 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
Liceum im. Filomatów Ziemi Michałowskiej
Filomaci Ziemi Michalowskiej High School


Explanation:
o rany
zostawilabym to, tylko trzeba chyba tych filomatow do mianownika sprowadzic

--------------------------------------------------
Note added at 4 mins (2005-04-23 19:40:22 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.proz.com/kudoz/749731

--------------------------------------------------
Note added at 25 mins (2005-04-23 20:01:17 GMT)
--------------------------------------------------

wlasnie sie penduluję - i wyszlo mi tez, że nie - czyli zostaw tych filomatow w spokoju, niech się odmieni± :-))

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 492

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  GregF: z tym, że ja bym zostawił przypadek jak w oryginale
19 mins
  -> tez mi tak wyszlo po namysle :-)

agree  leff: Il pendolo di Bartek :-D - Też uważam, że lepiej tych Filomatów nie tykać. Przecie to oryginalnie było Towarzystwo Filomatów, nie Flilomaci
1 hr

neutral  Andrzej Mierzejewski: zmiana zdania uchroniła cię przed disagrejem. Przecież nie ma w Polsce szkoły o nazwie " Filomaci Ziemi Michalowskiej High School"
17 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search