przyłączeniowy vs. połączeniowy vs. łączący

English translation: power, connecting and linking

11:00 Oct 6, 2019
Polish to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Energy / Power Generation / kable i przewody
Polish term or phrase: przyłączeniowy vs. połączeniowy vs. łączący
Czy jest w języku angielskim jakaś różnica, czy na wszystkie mówimy connecting cable??

Mam takie oto zdanie:
Kurtyny świetlne o długości całkowitej 2500 mm (w zestawie przewód łączący 10 m + przyłączeniowy 5 m)

Jest to pojedyncze zdanie podane w excelu, nie mam więc kontekstu.
Wiem tylko, że firma produkuje bramy garażowe, drzwi i systemy przeciwko włamaniom. Tutaj najwidoczniej wykorzystując laser.

Pozdrawiam!
Anna Kruczek
Poland
English translation:power, connecting and linking
Explanation:
cables, cords, wires ...

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2019-10-06 14:04:40 GMT)
--------------------------------------------------

Kurtyna świetlna składa się z odbiornika oraz nadajnika montowanych wzdłuż pionowej prowadnicy bramy. W zestawie przewód łączący 10 m oraz przewód przyłączeniowy 5 m. Szczególnie zalecane w przypadkachbraku możliwości zastosowania zabezpieczenia krawedziowego -

Karta produktu (294.21 kB) https://www.nice.pl/nice-pobierz-plik/992


--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2019-10-06 14:12:09 GMT)
--------------------------------------------------

inna opcja;

plug-in (power) cable/cord, linking cable/cord, extension cable/cord ....
Selected response from:

geopiet
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3power, connecting and linking
geopiet
3terminal vs. AC adapter vs. coupler....
Marquis


  

Answers


44 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
terminal vs. AC adapter vs. coupler....


Explanation:
imho :-)

Marquis
United States
Specializes in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
power, connecting and linking


Explanation:
cables, cords, wires ...

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2019-10-06 14:04:40 GMT)
--------------------------------------------------

Kurtyna świetlna składa się z odbiornika oraz nadajnika montowanych wzdłuż pionowej prowadnicy bramy. W zestawie przewód łączący 10 m oraz przewód przyłączeniowy 5 m. Szczególnie zalecane w przypadkachbraku możliwości zastosowania zabezpieczenia krawedziowego -

Karta produktu (294.21 kB) https://www.nice.pl/nice-pobierz-plik/992


--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2019-10-06 14:12:09 GMT)
--------------------------------------------------

inna opcja;

plug-in (power) cable/cord, linking cable/cord, extension cable/cord ....

geopiet
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 108




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search