rurociąg spustowy

English translation: downpipe

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:rurociąg spustowy
English translation:downpipe
Entered by: Joanna Kłębicka

23:12 Feb 21, 2012
Polish to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general)
Polish term or phrase: rurociąg spustowy
3.1. Spuszczenie wody z niecki, instalacji i urządzeń

 Wyłączyć wszystkie urządzenia fontanny.
 Wyłączyć szafę sterowania fontanny wyłącznikiem głównym.
 Zamknąć główny zawór na przyłączu: 1.
 Spuścić wodę z niecki poprzez otwarcie zasuwy ziemnej na rurociągu spustowym.
 Otworzyć zawory: 11, 12, 13 i kontrolować poziom wody w zbiorniku ścieku.
 Gdy cała woda z niecki zostanie spuszczona należy opróżnić z wody również urządzenia, w tym celu należy odkręcić korki denne urządzeń takich jak: filtr piaskowy (FP), pompa obiegowa (PO), śluza dozująca (DC). Kontrolować poziom wody w zbiorniku ścieku.
arekszymczak
downpipe
Explanation:
downspout, drainspout... do wyboru, wg. Słownika budownictwa, infrastruktury i wyposażenia
Selected response from:

Joanna Kłębicka
Poland
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4downpipe
Joanna Kłębicka
3drainpipe, drain pipe
geopiet


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
downpipe


Explanation:
downspout, drainspout... do wyboru, wg. Słownika budownictwa, infrastruktury i wyposażenia


    Reference: http://pl.wiktionary.org/wiki/downpipe
    Reference: http://en.wikipedia.org/wiki/Downspout
Joanna Kłębicka
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
drainpipe, drain pipe


Explanation:
Drainpipes should be utilized in all ponds. At some point, the pond will need to be lowered or drained for reasons of management or repair. - http://www.outdooralabama.com/fishing/freshwater/where/ponds...

------------




geopiet
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 271




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search