pierścień kodujący

English translation: (fuse base) adjusting ring

10:45 Oct 1, 2015
Polish to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general) / Katalog produktów
Polish term or phrase: pierścień kodujący
W kontekście np. takim: http://www.sklep.mh-automatyka.pl/pierscien-kodujacy-z-d02-d...
Pojawia się tam guage ring, ale błądzę bez słownika technicznego po omacku:(
Xeena
English translation:(fuse base) adjusting ring
Explanation:
PIERŚCIEŃ DOPASOWUJĄCY 20A NIEBIESKI V D02 002242001 ETI POLAM

Producent: ETI POLAM
Nr. katalogowy: 002242001<>b>

http://www.elektrykasklep.pl/towar/002242001-eti-polam-piers...

---------------

ETI Code: 002242001

Description: VD02 20A

Level: Fuse bases and disconnectors

http://www.etigroup.eu/component/product/?view=ident&levelid...

----------

Adjusting sleeves 25A D02 - http://www.schrack.com/shop/adjusting-sleeves-25a-d02-is5041...
Selected response from:

geopiet
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4cartridge ring adapter
Frank Szmulowicz, Ph. D.
3tone wheel
Jarosław Bartkowiak
2(fuse base) adjusting ring
geopiet
2gauge ring
geopiet


Discussion entries: 1





  

Answers


24 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
cartridge ring adapter


Explanation:

http://shop.shortec.com/typo3temp/pics/00137e0ae5.jpg
Part Number: 263150 - Z-D02-D01/PE-6
Eaton Z-D02-D01/PE-6
http://shop.shortec.com/?id=653363

--------------------------------------------------
Note added at 24 mins (2015-10-01 11:09:59 GMT)
--------------------------------------------------

Pierścień kodujący Z-D02-D01/PE-6
http://www.sklep.mh-automatyka.pl/media/products/8c016d968cf...
http://www.sklep.mh-automatyka.pl/pierscien-kodujacy-z-d02-d...

Frank Szmulowicz, Ph. D.
United States
Works in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish
PRO pts in category: 698

10 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
tone wheel


Explanation:
Truck Axle Module) obejmuje zestaw łożysk montowanych w piaście przez firmę FAG wraz z uszczelnieniami, smarem i pierścieniem kodującym ABS.
The Truck Axle Module (TAM) is based on the insert unit and is assembled into the hub by FAG, complete with seals, grease and ABS tone wheel.

źródło: schaeffler-aftermarket.pl, schaeffler-aftermarket.cn


--------------------------------------------------
Note added at   11 godz. (2015-10-01 21:47:10 GMT)
--------------------------------------------------

Wygląda na to, że tu chodzi o inną część, choć o podobnej nazwie.

Example sentence(s):
  • Truck Axle Module) obejmuje zestaw łożysk montowanych w piaście przez firmę FAG wraz z uszczelnieniami, smarem i pierścieniem kodującym ABS.
  • The Truck Axle Module (TAM) is based on the insert unit and is assembled into the hub by FAG, complete with seals, grease and ABS tone wheel.
Jarosław Bartkowiak
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 23

13 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
gauge ring


Explanation:
Guage ring (z podanej przez Ciebie strony)

Snap-fit on DIN rail in a plastic box in the colour of the indicator

D01 for fuse base D02 and fuse switch-disconnector D02

---------

Pierścień kodujący do złączy XLR Hicon HI-XC-BR, brązowy - http://goo.gl/juvuxQ

-------

Kodningsring Hicon HI-XC-BR Brun 1 st - http://goo.gl/WJDjzJ

-----------

--------------------------------------------------
Note added at 13 hrs (2015-10-02 00:32:18 GMT)
--------------------------------------------------

Inaczej znany kalo „pierścień dopasowujący”

-------

Z-D02-D01/PE-4 PIERŚCIEŃ KODUJĄCY

Pierścień dopasowujący 4A Z-D02-D01/PE-4 brązowy 263113

http://sklep.doko.pl/pl/p/Z-D02-D01PE-4-PIERSCIEN-KODUJACY/5...

------------

Moeller Pierścień Dopasowujący Kodujący - http://www.ceneo.pl/13380857

------

PIERŚCIEŃ DOPASOWUJĄCY BIAŁY V D02 50A 002242004 ETI POLAM - http://www.elektrykasklep.pl/towar/002242004-eti-polam-piers...

geopiet
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 315

13 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
(fuse base) adjusting ring


Explanation:
PIERŚCIEŃ DOPASOWUJĄCY 20A NIEBIESKI V D02 002242001 ETI POLAM

Producent: ETI POLAM
Nr. katalogowy: 002242001<>b>

http://www.elektrykasklep.pl/towar/002242001-eti-polam-piers...

---------------

ETI Code: 002242001

Description: VD02 20A

Level: Fuse bases and disconnectors

http://www.etigroup.eu/component/product/?view=ident&levelid...

----------

Adjusting sleeves 25A D02 - http://www.schrack.com/shop/adjusting-sleeves-25a-d02-is5041...

geopiet
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 315




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search