realizacje

English translation: (our latest) designs

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:realizacje
English translation:(our latest) designs
Entered by: Piotr Łazorko

13:51 Nov 5, 2019
Polish to English translations [PRO]
Bus/Financial - Engineering (general) / projektowanie wnętrz
Polish term or phrase: realizacje
Prosiłbym o pomoc.
Hasło "realizacje", "najnowsze realizacje".

https://www.profim.pl/realizacje

http://ofisovnia.pl/nasze-portfolio/wnetrza-komercyjne/

http://wnetrzakrakow.pl/realizacje/

https://www.profim.pl/realizacje/biuro/delta-service-s-j-w-z...


"O nas
Co robimy
Produkty
Realizacje
Kontakt

Projektowanie wnętrz
Produkcja i dystrybucja mebli


Jesteśmy firmą typu Design & Build - specjalizujemy się w projektowaniu wnętrz oraz kompletnych realizacjach inwestycji office, retail, horeca. Projektujemy wnętrza, wyposażamy je w meble uznanych projektantów i producentów oraz meble produkcji własnej, zarządzamy procesem inwestycyjnym. Posiadamy doświadczenie w realizacji inwestycji zarówno dla międzynarodowych korporacji, jak i małych firm oraz start-upów."
Piotr Łazorko
Poland
(our latest) designs
Explanation:
Po prostu. Gdy pokazują fotografie gotowych wnętrz (a nie wizualizacje z programu CAD), to chyba nie potrzeba objaśnień.
Selected response from:

Andrzej Mierzejewski
Poland
Grading comment
Dziękuję za pomoc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2projects
geopiet
4 +1projects completed/completed projects
Mateusz Izdebski
4(our latest) designs
Andrzej Mierzejewski


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
projects


Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 14 mins (2019-11-05 14:05:19 GMT)
--------------------------------------------------

Home; About Us; Products; Projects; Contact;

---------

Home; About us; Our Products; Our Projects; Contact us;

geopiet
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 299
Notes to answerer
Asker: Dziękuję za pomoc!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  mike23
3 hrs
  -> dziękuję

agree  Darius Saczuk
8 hrs
  -> dziękuję

15 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
(our latest) designs


Explanation:
Po prostu. Gdy pokazują fotografie gotowych wnętrz (a nie wizualizacje z programu CAD), to chyba nie potrzeba objaśnień.

Andrzej Mierzejewski
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 171
Grading comment
Dziękuję za pomoc!

7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
projects completed/completed projects


Explanation:
Jedna z powyższych wersji zależnie od kontekstu.

--------------------------------------------------
Note added at 2 days 22 hrs (2019-11-08 12:26:36 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Kolejoność zmienia znaczenie w sposób subtelny, ale w kontekście wyczuwalny, tj. w przypadku completed projects centrum uwagi przesuwa się w stronę completed, czyli najważniejszą informacją jest to, że ukończone i że może np. w toku są kolejne albo czekają na realizację, natomiast w przypadku projects completed w centrum uwagi jest cała fraza i to stosuje się np. przy podawaniu liczby realizacji, tj. np. "projects completed so far" lub "number of projects completed: 4". Z kolei completed projects to tak jakby "kompletne" projekty. Tak to widzę.


Mateusz Izdebski
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
Notes to answerer
Asker: Jeśli chodzi o to umieszczenie 'completed' w tym zestawieniu to może pan uzasadnić, czy kolejność zmienia znaczenie?

Asker: Dziękuję za pomoc!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  A.G.: Projects completed, implemented
5 days
  -> Thx




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search