kuweta

English translation: plexiglass tray

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:kuweta pleksi(glasowa)
English translation:plexiglass tray
Entered by: Polangmar

23:47 Jan 12, 2013
Polish to English translations [PRO]
Furniture / Household Appliances
Polish term or phrase: kuweta
opis elementow/konstrukcji wystawienniczych firmy sprzedajacej ubrania.


EKSPOZYTOR E4 - kuweta plexi - wykończenie pleksi przeźroczysta, gr.8 mm;
thirdwitch
tray
Explanation:
Dałbym dosłownie ("display" można pominąć, bo wcześniej jest "EKSPOZYTOR").

display tray
http://tinyurl.com/chq2hho
plexiglass tray
http://tinyurl.com/b7whjxt

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2013-01-13 02:36:17 GMT)
--------------------------------------------------

Tu chodzi zapewne o kuwetę, czyli rodzaj tacy, na materiały reklamowe.
Selected response from:

Polangmar
Poland
Grading comment
tak, tray .
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4tray
Polangmar
2 +1bin, display bin
geopiet


  

Answers


14 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +1
bin, display bin


Explanation:
• kuwety na lody jako opcja dodatkowa
• wym. (wys. x szer. x gł.): 123 x 135 x 96 cm

http://goo.gl/yN2eb - page 46

------------

Sztaluga z kuwetą
Sztaluga składana z pojemnikiem na akcesoria

http://goo.gl/Rcjm0 - page 52

-------

plastikowe kuwety - http://goo.gl/I0Jt4 i grafika

geopiet
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 64

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Polangmar: "Display bins" wyglądają bardzo różnie: http://tinyurl.com/bc2pxej - kilka przypomina kuwety, ale są i kosze z siatki. Poza tym kuweta to otwarty i płaski pojemnik, a "plexiglass bins" są głębokie i często zamknięte/zamykane: http://tinyurl.com/c8n5lpl .
2 hrs

agree  legato
5 hrs
  -> dziękuję

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
tray


Explanation:
Dałbym dosłownie ("display" można pominąć, bo wcześniej jest "EKSPOZYTOR").

display tray
http://tinyurl.com/chq2hho
plexiglass tray
http://tinyurl.com/b7whjxt

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2013-01-13 02:36:17 GMT)
--------------------------------------------------

Tu chodzi zapewne o kuwetę, czyli rodzaj tacy, na materiały reklamowe.

Polangmar
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 28
Grading comment
tak, tray .




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search