wieniec szafki

English translation: cabinet top panel

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:wieniec szafki
English translation:cabinet top panel
Entered by: Frank Szmulowicz, Ph. D.

19:38 May 16, 2016
Polish to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Furniture / Household Appliances
Polish term or phrase: wieniec szafki
W opisie szafki modułowej:

Korpus, wieniec dolny i górny, pokrywka, plecy, półki i front wykonane są z płyty fornirowanej w kolorze __

Inny przykład:
Wieńce dolny i górny oraz wnętrza szuflad wykonane są z melaminy w kolorze ciemnoszarym.
Przelotka na kable w kolorze ALU, otwór w wieńcu górnym, dolnym w celu przeprowadzenia kabli do podłogi

Bardzo dziękuję za pomoc.
asia20002
Poland
cabinet top (surface)
Explanation:
vs cabinet bottom

--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs (2016-05-17 00:09:38 GMT)
--------------------------------------------------

wieniec górny jest zwykłą górną częścią szafki (cabinet top)
http://dbmeble.pl/wp-content/uploads/2013/11/Zdjęcia-technic...
wieniec górny i dolny
http://dbmeble.pl/wp-content/uploads/2013/11/Zdjęcia-technic...

cccccccc


Zdjęcia poszczególnych kolekcji w "Naszych realizacjach".

Podane ceny są cenami brutto i dotyczą poniższych wybarwień.

Jeśli są Państwo zainteresowani innymi kolorami prosimy o kontakt.

Wykonujemy również meble biurowe na wymiar.



KOLORY





Kolekcja YAR Górne wieńce szaf i regałów oraz blaty robocze grubość płyty 25 mm. Korpusy, fronty i półki grubość płyty 18 mm. Wykończenie PCV - blaty i wieńce gr. 2 mm, pozostałe gr. 1 mm. plecy szaf i regałów HDF w kolorze korpusu. Szafy wyposażone są
w zamki patentowe, kontenreki w zamki centralne. Zamki w szafach żaluziowych, witrynach i biurkach, należy dodatkowo zamówić.
http://szczecin-kuchnie.pl/page12.php
cccccccccccccc
szafa zwieńczona od góry i dołu płytą
http://reterio.home.pl/biuroweco/wp-content/uploads/2013/05/...

--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs (2016-05-17 00:11:00 GMT)
--------------------------------------------------

It is not a decorative element but the upper and lower plates of the cabinet (tops and bottoms).
Selected response from:

Frank Szmulowicz, Ph. D.
United States
Grading comment
Bardzo dziękuję za wskazówki, wychodzi, że "top and bottom (panels)".
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3cabinet top & base
geopiet
3cabinet top (surface)
Frank Szmulowicz, Ph. D.
3crown molding
Tomasz Poplawski


Discussion entries: 11





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
crown molding


Explanation:
Kiedy przed laty zAczynałem swoją karierę w Stanach u stolarza meblowego, tak się to nazywało, z tym że zwykle chodziło o ozdobne wykończenie zetknięcia z sufitem, stąd drobna wątpliwość

Tomasz Poplawski
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
cabinet top (surface)


Explanation:
vs cabinet bottom

--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs (2016-05-17 00:09:38 GMT)
--------------------------------------------------

wieniec górny jest zwykłą górną częścią szafki (cabinet top)
http://dbmeble.pl/wp-content/uploads/2013/11/Zdjęcia-technic...
wieniec górny i dolny
http://dbmeble.pl/wp-content/uploads/2013/11/Zdjęcia-technic...

cccccccc


Zdjęcia poszczególnych kolekcji w "Naszych realizacjach".

Podane ceny są cenami brutto i dotyczą poniższych wybarwień.

Jeśli są Państwo zainteresowani innymi kolorami prosimy o kontakt.

Wykonujemy również meble biurowe na wymiar.



KOLORY





Kolekcja YAR Górne wieńce szaf i regałów oraz blaty robocze grubość płyty 25 mm. Korpusy, fronty i półki grubość płyty 18 mm. Wykończenie PCV - blaty i wieńce gr. 2 mm, pozostałe gr. 1 mm. plecy szaf i regałów HDF w kolorze korpusu. Szafy wyposażone są
w zamki patentowe, kontenreki w zamki centralne. Zamki w szafach żaluziowych, witrynach i biurkach, należy dodatkowo zamówić.
http://szczecin-kuchnie.pl/page12.php
cccccccccccccc
szafa zwieńczona od góry i dołu płytą
http://reterio.home.pl/biuroweco/wp-content/uploads/2013/05/...

--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs (2016-05-17 00:11:00 GMT)
--------------------------------------------------

It is not a decorative element but the upper and lower plates of the cabinet (tops and bottoms).

Frank Szmulowicz, Ph. D.
United States
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish
PRO pts in category: 37
Grading comment
Bardzo dziękuję za wskazówki, wychodzi, że "top and bottom (panels)".

5 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
wieńce szafki
cabinet top & base


Explanation:
http://abea.wm.pl/upload/fck_files/images/opis_szafa.jpg

http://dbmeble.pl/wp-content/uploads/2013/11/Zdjęcia-technic...

http://dbmeble.pl/wp-content/uploads/2013/11/Zdjęcia-technic...


-----------

Drawing 1

Top and base assembly - http://www.home-dzine.co.za/2013/feb/407.jpg

------

geopiet
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 64
Notes to answerer
Asker: w takim razie czym jest pokrywka?





The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search