łuki przelotowe

English translation: arcs/arched elements with through channels

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:łuki przelotowe
English translation:arcs/arched elements with through channels
Entered by: Frank Szmulowicz, Ph. D.

20:25 Apr 11, 2017
Polish to English translations [PRO]
Furniture / Household Appliances
Polish term or phrase: łuki przelotowe
Jako akcesorium szyn sufitowych na firany i zasłony (BrE).

Łuki
Łuki zakończeniowe
Łuki przelotowe

Bardzo dziękuję za pomoc.
asia20002
Poland
arcs/arched elements with through channels
Explanation:


ccccccc
Łuki przelotowe do szyny podwójnej.
Składają się z dwóch części, co umożliwia większą swobodę w kształtowaniu szyny.

Szyny przysufitowe to doskonała alternatywa dla tradycyjnych karniszy, szczególnie polecany tam gdzie odległość od okna do sufitu nie pozwala zamontować karnisza.
Występuje w wersji jedno i dwutorowej. Szyny można łączyć ze sobą w różne kształty pomocne przy tym są dodatkowe elementy dostępne w sprzedaży takie jak: szyny proste, łuki przelotowe zewnętrzne i wewnętrzne, listwy osłonowe tzw. maskownicę oraz i inne drobniejsze elementy.

Wyprodukowana z tworzywa PCV co gwarantuje trwałość koloru.

Komplet zawiera zaślepki do otworów montażowych
https://cdn2.dekoria.com/image/djpg/28928/28928.1/0/0/Luk-pr...
http://www.dekoria.pl/offer/product/28928?qrtc_slt=slt_produ...
Selected response from:

Frank Szmulowicz, Ph. D.
United States
Grading comment
Może tak.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
2arcs/arched elements with through channels
Frank Szmulowicz, Ph. D.
1curtain track / rail pass-through curves
Jacek Kloskowski
Summary of reference entries provided
Ceiling Lift Track & Accessories
geopiet

Discussion entries: 1





  

Answers


14 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
curtain track / rail pass-through curves


Explanation:
łuki zakończeniowe: "end curves" "curved ends/stops"

Jacek Kloskowski
United States
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in EnglishEnglish

1 hr   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
arcs/arched elements with through channels


Explanation:


ccccccc
Łuki przelotowe do szyny podwójnej.
Składają się z dwóch części, co umożliwia większą swobodę w kształtowaniu szyny.

Szyny przysufitowe to doskonała alternatywa dla tradycyjnych karniszy, szczególnie polecany tam gdzie odległość od okna do sufitu nie pozwala zamontować karnisza.
Występuje w wersji jedno i dwutorowej. Szyny można łączyć ze sobą w różne kształty pomocne przy tym są dodatkowe elementy dostępne w sprzedaży takie jak: szyny proste, łuki przelotowe zewnętrzne i wewnętrzne, listwy osłonowe tzw. maskownicę oraz i inne drobniejsze elementy.

Wyprodukowana z tworzywa PCV co gwarantuje trwałość koloru.

Komplet zawiera zaślepki do otworów montażowych
https://cdn2.dekoria.com/image/djpg/28928/28928.1/0/0/Luk-pr...
http://www.dekoria.pl/offer/product/28928?qrtc_slt=slt_produ...

Frank Szmulowicz, Ph. D.
United States
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish
PRO pts in category: 37
Grading comment
Może tak.




Reference comments


21 hrs
Reference: Ceiling Lift Track & Accessories

Reference information:
90 Degree Track Curve (Inside)
90 Degree Track Curve (Outside)
45 Degree Curve Track (Inside)
45 Degree Curve Track (Outside)

http://www.prismmedical.ca/track-and-accessories.html

geopiet
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 64




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search