losowania

English translation: lottery draws

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:losowania
English translation:lottery draws
Entered by: Polangmar

22:34 Apr 1, 2010
Polish to English translations [PRO]
Bus/Financial - Games / Video Games / Gaming / Casino
Polish term or phrase: losowania
Raportu zawierającego informacje: łączna wartość sprzedaży w podziale na przedsprzedaż na bieżące losowania, sprzedaży na bieżące losowania oraz przyszłe losowania, które odbędą się w następnym miesiącu kalendarzowym.
Raportu zawierającego informacje: oddział Zamawiającego, liczba i wartość
wypłaconych wygranych we wszystkich grach organizowanych przez
Zamawiającego, liczba i wartość wygranych podlegających podatkowaniu,
zgodnie z obowiązującymi przepisami podatkowymi, wartość podatku od
wypłaconych wygranych, liczba i wartość wygranych pomniejszonych o
podatek;

Wiem, że chodzi o jakieś loterie, pisze, że gry, nie wiem jak to ująć??
Dzięki
Michał Kraska
Poland
drawings
Explanation:
http://tinyurl.com/yecwm6g
Selected response from:

Polangmar
Poland
Grading comment
thx gry liczbowe, tj drawings pasuje
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2drawings
Polangmar
4lottery games
grzzpo
2bets/tickets
rzima


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
drawings


Explanation:
http://tinyurl.com/yecwm6g

Polangmar
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 15
Grading comment
thx gry liczbowe, tj drawings pasuje

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  grzzpo: od draw - ciągnąć los, chyba nie o to chodzi - tzn. np. ruletka to już nie jest drawing.
3 mins

agree  Khrystene (X): "(lottery) draws"
2 hrs
  -> Dziękuję za wsparcie merytoryczne.:)

neutral  Luke Evans: "draws" would usually work, but I'm not sure if it fits this context, unless we adjust "bieżące" to "up-coming"
10 hrs

agree  Rafal Korycinski: Popieram. // @ grzzpo - pierwszy raz słyszę o losowaniu ruletki...
21 hrs
  -> Dziękuję.:)

8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
lottery games


Explanation:
Jeśli nie chodzi o zwykłego totolotka, ale o kasynolosowopodobne twory, w których nie koniecznie się losuje (wyciąga los - draw), a przebieg gry (game) jest losowy.

Example sentence(s):
  • Casino & Lottery Games Downloads

    Reference: http://www.google.pl/search?hl=pl&q=lottery+games&btnG=Szuka...
grzzpo
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish

4 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
bets/tickets


Explanation:
w tym kontekście ja bym użył tego słowa; Lekka manipulacja, bo zamieniłem słowo losowania na zakłady, ale znaczenie pozostaje to samo.


Example sentence(s):
  • sales broken down by prepayments from current bets/tickets, sales of current bets/tickets and future bets/tickets
rzima
Native speaker of: Native in PolishPolish




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search