kod świadczenia lub przerwy wg ZUS

English translation: code of benefit/leave according to Social Insurance

21:50 Mar 2, 2004
Polish to English translations [PRO]
Bus/Financial - Insurance / HR, insurance
Polish term or phrase: kod świadczenia lub przerwy wg ZUS
Zintegrowany system wspomagania zarządzania przedsiębiorstwem:
(...)
Kod świadcz. lub przerwy wg ZUS
(…)
KORNELIA ZWIÓR-HOŁENKO
English translation:code of benefit/leave according to Social Insurance
Explanation:
wg dobrze poinformowanych Ľródeł (szefostwo HR dużej firmy) chodzi o ¶wiadczenie ZUS lub przerwę w pracy (urlop, zwolnienie itp.)
Selected response from:

makary
Grading comment
Sprawdziłam, zgadza się, chodzi o przerwę w pracy (niezależnie od powodu - urlop każdego rodzaju a także zwolnienie chorobowe, to zresztą też leave, tyle że z innym przymiotnikiem).
Dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4code of benefit/leave according to Social Insurance
makary
3benefit/sick leave/vacation code according to ZUS
lim0nka


Discussion entries: 2





  

Answers


14 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
code of benefit/leave according to Social Insurance


Explanation:
wg dobrze poinformowanych Ľródeł (szefostwo HR dużej firmy) chodzi o ¶wiadczenie ZUS lub przerwę w pracy (urlop, zwolnienie itp.)


makary
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 11
Grading comment
Sprawdziłam, zgadza się, chodzi o przerwę w pracy (niezależnie od powodu - urlop każdego rodzaju a także zwolnienie chorobowe, to zresztą też leave, tyle że z innym przymiotnikiem).
Dziękuję

2 days 3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
kod świadczenia lub przerwy wg ZUS
benefit/sick leave/vacation code according to ZUS


Explanation:
to się może przydać:

Benefit Code Descriptions
http://www.upenn.edu/almanac/v47/n05/benefitcodes.html
http://www.drexel.edu/hr/benefits/vacation.htm


lim0nka
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 12




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search