znakowy charakter interfejsów

English translation: text-based HUD

12:20 Jul 10, 2013
Polish to English translations [PRO]
Social Sciences - Internet, e-Commerce
Polish term or phrase: znakowy charakter interfejsów
Znakowy charakter graficznych interfejsów użytkownika w grach wideo
izabela28
English translation:text-based HUD
Explanation:
interfejs gracza - HUD
interfejs znakowy - TUI
interfejs graficzny - GUI

generalnie przymiotnik znakowy wyklucza graficzny, interfejs w grze nazywa się HUD, może być on bazowany na wprowadzaniu komend tekstowych

warto sprawdzić jakiego gatunku jest gra, o której tutaj mowa
Selected response from:

Katarzyna Müller
Spain
Grading comment
thanks
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1text-based HUD
Katarzyna Müller
3meaningful/significant GUIs
Jerzy Matwiejczuk
3keyboard-based GUIs
George BuLah (X)
3keyboard driven GUIs
George BuLah (X)
3character-based GUIs
Jerzy Matwiejczuk


Discussion entries: 12





  

Answers


44 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
znakowy charakter interfejsów graficznych
character-based GUIs


Explanation:
Przypuszczam, że o to chodzi.

Jerzy Matwiejczuk
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 4

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
text-based HUD


Explanation:
interfejs gracza - HUD
interfejs znakowy - TUI
interfejs graficzny - GUI

generalnie przymiotnik znakowy wyklucza graficzny, interfejs w grze nazywa się HUD, może być on bazowany na wprowadzaniu komend tekstowych

warto sprawdzić jakiego gatunku jest gra, o której tutaj mowa

Katarzyna Müller
Spain
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
thanks

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  George BuLah (X): !
1 min

5 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
keyboard driven GUIs


Explanation:
propozycja

George BuLah (X)
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish

1 day 18 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
keyboard-based GUIs


Explanation:
druga propozycja
związana z pewną, zapoczątkowaną kiedyś tendencją projektowania interfejsów

George BuLah (X)
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish

1 day 6 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
meaningful/significant GUIs


Explanation:
GUIs full of meanings.


Jerzy Matwiejczuk
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 4




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search