poręczenie

English translation: guarantee

08:54 Oct 17, 2013
Polish to English translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s)
Polish term or phrase: poręczenie
Poręczenie w takim przypadku? Guarantee, surety?

W związku ze zmianą Okresu Najmu nie później niż w terminie 30 dni od otrzymania pisemnego wezwania od Wynajmującego, ale nie wcześniej niż przed dniem 12.02.2015 Najemca dostarczy Wynajmującemu nowe Poręczenie na nowy Okres Najmu, zgodne ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 8 do niniejszego Aneksu.
nnts5
English translation:guarantee
Explanation:
uważam, że poręczenie to co innego niż depozyt - poręczenie to dokument (tworzony zgodnie ze wzorem), a depozyt to kwota zabezpieczająca wynajmującego na wypadek szkód wyrządzonych przez najemcę
Selected response from:

whole grain
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4contract of guarantee
Serenadele
4guarantee
whole grain
4deposit
Ewa Dabrowska


  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
deposit


Explanation:
czasem też "rent deposit" lub "tenancy deposit"

Ewa Dabrowska
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12

6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
guarantee


Explanation:
uważam, że poręczenie to co innego niż depozyt - poręczenie to dokument (tworzony zgodnie ze wzorem), a depozyt to kwota zabezpieczająca wynajmującego na wypadek szkód wyrządzonych przez najemcę

whole grain
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 93

11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
umowa poręczenia
contract of guarantee


Explanation:
umowa poręczenia: contract of guarantee

dostarczy raczej umowę poręczenia

Serenadele
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 15




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search