protokół konieczności

English translation: necessity report

07:37 Oct 12, 2004
Polish to English translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s)
Polish term or phrase: protokół konieczności
Z umowy przetaregowej:
Rozliczenie robót dodatkowych nastąpi na podstawie protokołu konieczności potwierdzonego przez Inspektora nadzoru Zamawiającego.
EstEnter
Netherlands
English translation:necessity report
Explanation:
w googlu jest tego troche, wlasnie w tym kontekscie.
Selected response from:

Michal Labedzki
Grading comment
Nie jestem do konca przekonana, ale dziekuje, tez innego wyjscia nie widze..
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Variation order request
Myszka Michcio
3necessity report
Michal Labedzki
2 -2protocol of necessity
Rafal Piotrowski


Discussion entries: 5





  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
protokół konieczności
necessity report


Explanation:
w googlu jest tego troche, wlasnie w tym kontekscie.

Michal Labedzki
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 7
Grading comment
Nie jestem do konca przekonana, ale dziekuje, tez innego wyjscia nie widze..

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  bartek: ok, let it be
119 days

disagree  Myszka Michcio: Brzmi jak tytuł filmu klasy B co najwyżej :D Wyrażenie, którego szukamy to VARIATION ORDER REQUEST.
4744 days

8 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): -2
protokół konieczności
protocol of necessity


Explanation:
może to to?


    arcweb.sos.state.or.us/legislative/legislativeminutes/ 1993%20House%20Children%20Families/hCF022693.txt
    Reference: http://www.theprover.com/article.php4?id=107
Rafal Piotrowski
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 139

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  bartek: przeciez bylo juz dzisiaj
1 min
  -> Dzięki :-)

disagree  Michal Labedzki: protocol w tym wypadku oznacza 'wzor/kolejnosc wykonywanych czynnosci' a nie protokol jako dokument zdajacy sprawe z prac budowlanych[wnioskuje z kontekstu]
7 mins
  -> Oh, well - I gave a low confidence, anyway; thx 4 the comment, though

disagree  Myszka Michcio: nc
4744 days
  -> Pogratulować refleksu ;)

4744 days   confidence: Answerer confidence 5/5
protokół konieczności
Variation order request


Explanation:
Tak to się nazywa, a nie żadne necessity coś tam, protocol coś tam.

Myszka Michcio




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search