ID/IN VAT (tutaj)

English translation: REGON/NIP (EU)

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:ID/IN VAT
English translation:REGON/NIP (EU)
Entered by: Agaton

11:43 Oct 5, 2004
Polish to English translations [PRO]
Bus/Financial - Law: Taxation & Customs
Polish term or phrase: ID/IN VAT (tutaj)
jest to umowa współpracy między dwoma firmami, która powstała na SŁowacji

"Jaś i Małgosia Company"
Address: tra la la
Represented by: XYZ
ID: 56 890 231
IN VAT: SK3050728697
Signed in Commercial Record of District Court Bratislava I, Section: Ltd,
Insertion No.: 2627/B
IBAN Account
Może tu chodzic o NIP??? CZym więc będzię IN VAT skoro ma oznaczenie kraju.
Dzięki z góry za pomoc!
Marta28
NIP / REGON
Explanation:
IN VAT - to po prostu numer NIP, tyle, że europejski (z oznaczeniem kraju) stosowany w obrocie 'niekrajowym' (wewnątrzwspólnotowy, eksport). Firmy w POlsce też są już od jakiegoś czasu zobowiązane do używania europejskiego NIP-u z oznaczeniem PL
ID - sądząc po pozostałych elementach informacji to numer statystyczny REGON
Selected response from:

Agaton
Poland
Grading comment
dziękuję za pomoc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4NIP / REGON
Agaton
4VAT ID
Robert Zawadzki (X)


Discussion entries: 3





  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
VAT ID


Explanation:
NIP (Numar Identyfikacji Podatkowej) to czysto polski termin. VAT ID jest uniwersalny.

Robert Zawadzki (X)
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish

16 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
NIP / REGON


Explanation:
IN VAT - to po prostu numer NIP, tyle, że europejski (z oznaczeniem kraju) stosowany w obrocie 'niekrajowym' (wewnątrzwspólnotowy, eksport). Firmy w POlsce też są już od jakiegoś czasu zobowiązane do używania europejskiego NIP-u z oznaczeniem PL
ID - sądząc po pozostałych elementach informacji to numer statystyczny REGON

Agaton
Poland
PRO pts in category: 4
Grading comment
dziękuję za pomoc




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search