Ochrona przed zmiażdżeniem palców

English translation: protecting your fingers against crushing / finger guard

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:Ochrona przed zmiażdżeniem palców
English translation:protecting your fingers against crushing / finger guard
Entered by: Joanna Kłębicka

16:06 Feb 28, 2012
Polish to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Manufacturing / BHP
Polish term or phrase: Ochrona przed zmiażdżeniem palców
Ochrona przed zmiażdżeniem palców

Zabezpieczenia prasy składają się z trzech bloków:

1. Trzpień stalowy z bezpośrednią kontrolą za pomocą wyłącznika SW42; UWAGA: wysokość zadziałania dostosowywana jest do grubości zgrzewanego materiału (np. grubszy materiał, kilka warstw materiału)
2. Przekaźnik bezpieczeństwa i monitorowanie sekwencji przełączeń za pomocą PLC
3. Zespół prasy i obudowa elektrody wyważona do około 15 kg ze stałym monitorowaniem przez regulator ciśnienia oraz z bezpośrednią kontrolą za pomocą wyłącznika SW15 monitorującego położenie trzpienia
Joanna Kłębicka
Poland
protecting your fingers against crushing / finger guard
Explanation:
finger crushing guard
Selected response from:

ARKADIUSZ KACZOROWSKI
Poland
Grading comment
Dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4protection against finger crushing hazard
maciejm
4finger protection
Andrzej Mierzejewski
3protecting your fingers against crushing / finger guard
ARKADIUSZ KACZOROWSKI


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ochrona przed zmiażdżeniem palców
protection against finger crushing hazard


Explanation:
http://lakeforest-garage-door.com/

maciejm
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: Dziękuję


8 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
ochrona przed zmiażdżeniem palców
protecting your fingers against crushing / finger guard


Explanation:
finger crushing guard

ARKADIUSZ KACZOROWSKI
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8
Grading comment
Dziękuję

17 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
finger protection


Explanation:
Po prostu.
Dwa wyrazy wystarczają.


Andrzej Mierzejewski
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 40
Notes to answerer
Asker: Dziękuję





The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search