księga główna

English translation: Main Hospital Register Np.

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:księga główna
English translation:Main Hospital Register Np.
Entered by: magdat

22:01 Apr 13, 2005
Polish to English translations [PRO]
Medical (general)
Polish term or phrase: księga główna
jestem przekonana, ze kiedys to pytanie bylo, powiem sama i osmiesze sie, ze podejrzewam, ze nawet zadalam je sama lub byc moze mialam zamiar, nie jestem w stanie tego znalezc, prosze o pomoc i cierpliwosc- z tego co pamietam dr Palka lub bartek to wyjasnial na prozie,
przy wypisie, epikryzie, na gorze wypisu ksiega glowna : czy chodzi o register ?
magdat
Main Hospital Register Np.
Explanation:
Main Hospital File Number - nie sądzę żeby istniało standardowe, utalone polskie tłumaczenie. Chodzi o nr/symbol danego dokumentu* w systemie dokumentacji szpitalnej niezależnie czy chodzi o system komputerowy czy bibliotekarsko-archiwalno-przedpotopowy.
*Ten nr najczęściej, choć nie wyłącznie, występuje na dokument. wypisowej - Karcie informacyjnej, Historii choroby etc.
Selected response from:

OTMed (X)
Poland
Grading comment
4 points z podziekowaniem za odpowiedz oraz prosze o brownie points za anielska cierpliwosc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Main Hospital Register Np.
OTMed (X)
4patient's hospital number
Lucyna Długołęcka


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
księga główna
Main Hospital Register Np.


Explanation:
Main Hospital File Number - nie sądzę żeby istniało standardowe, utalone polskie tłumaczenie. Chodzi o nr/symbol danego dokumentu* w systemie dokumentacji szpitalnej niezależnie czy chodzi o system komputerowy czy bibliotekarsko-archiwalno-przedpotopowy.
*Ten nr najczęściej, choć nie wyłącznie, występuje na dokument. wypisowej - Karcie informacyjnej, Historii choroby etc.

OTMed (X)
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 1542
Grading comment
4 points z podziekowaniem za odpowiedz oraz prosze o brownie points za anielska cierpliwosc

4255 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
księga główna
patient's hospital number


Explanation:
odnośniki poniżej


    https://www.wcb.ab.ca/assets/pdfs/providers/c094.pdf
    Reference: http://www.digitalhealth.net/includes/images/special_report0...
Lucyna Długołęcka
Poland
Works in field
Native speaker of: Polish




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search