obciążający wywiad neurologiczny

English translation: history of neurological abnormalities

07:27 Jul 30, 2007
Polish to English translations [PRO]
Medical - Medical (general)
Polish term or phrase: obciążający wywiad neurologiczny
Pacjent konsultowany neurologicznie . Opisuje się wzmożone napięcie mięśniowe w zakresie kończyn z przewagą kończyn górnych, niepełne automatyzmy noworodkowe. W związku z obciążającym wywiadem neurologicznym wywiadem neurologicznym stosowano u pacjenta rehabilitację ruchową. Pacjent wymaga dalszej opieki pod kierunkiem Poradni Rehabilitacyjnej i Poradni Neurologicznej.
Piotr Bienkowski
Poland
English translation:history of neurological abnormalities
Explanation:
history of neurological pathology - obciążający wywiad etc. wskazuje, że coś się podziało w przeszłości co może miec związek z aktualnymi objawami.
Selected response from:

Piotr Sawiec
Grading comment
Dziękuję. Trudny wybór, bo obydwu odpowiedziom chętnie bym przyznał punkty
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1positive neurological history (and examination findings)
Michal Berski
3 +1history of neurological abnormalities
Piotr Sawiec


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
positive neurological history (and examination findings)


Explanation:
nie jest jasne, czy te obserwacje są stare czy nowe; jeżeli nowe, to dołączyłbym tę frazę w nawiasie

Michal Berski
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 1443

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  redoktor: w ogóle całość jest niejasna; co to jest w tym kontekście "obciążający wywiad neurologiczny"? i w jaki sposób wywiad staje się przesłanką do rehabilitacji? A czy przypadkiem ten pacjent nie jest niemowlęciem? jeśli tak, to może chodzi o wywiad położniczy?
33 mins
  -> właśnie, ten "wywiad" to raczej wyniki badania neurologicznego sprzed jakiegoś czasu

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
history of neurological abnormalities


Explanation:
history of neurological pathology - obciążający wywiad etc. wskazuje, że coś się podziało w przeszłości co może miec związek z aktualnymi objawami.

Piotr Sawiec
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 777
Grading comment
Dziękuję. Trudny wybór, bo obydwu odpowiedziom chętnie bym przyznał punkty

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Polangmar: Typowe sformułowanie: http://tinyurl.com/2abjhb .
7 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search