policzyć rozmaz

English translation: blood smear count

09:05 May 23, 2008
Polish to English translations [PRO]
Medical - Medical (general) / Lab Test
Polish term or phrase: policzyć rozmaz
Wyniki badania krwi.

Komentarz: Rozmazu nie policzono.

Czy chodzi o to, że rozmazu nie wykonano?
Magda K
English translation:blood smear count
Explanation:
odnosi sie to do liczenia bialych jak i czerwonych krwinek.
Wiecej tekstu bylo by bardziej pomocne w okresleniu znaczenia. Policzyc rozmaz jest poprostu wyrwane z kontekstu zdania

--------------------------------------------------
Note added at 1 day5 hrs (2008-05-24 14:39:08 GMT)
--------------------------------------------------

Wtakim razie napisalbym "Blood smear count was not performed."
Bedzie sie to odnosilo do RBC, WBC czy tez liczenia plytek krwi
Pozdrawiam
Selected response from:

Slawomir63
Grading comment
Dziękuję za odpowiedź.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5blood smear count
Slawomir63
5calculate (WBC) differential count
Piotr Sawiec


  

Answers


5 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
calculate (WBC) differential count


Explanation:
nic nie wiadomo, czy wykonano, czy nie, mógł ktoś wykonać, ale nie policzyć komórek, rozmaz to jest to na szkiełku

Piotr Sawiec
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 777

15 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
blood smear count


Explanation:
odnosi sie to do liczenia bialych jak i czerwonych krwinek.
Wiecej tekstu bylo by bardziej pomocne w okresleniu znaczenia. Policzyc rozmaz jest poprostu wyrwane z kontekstu zdania

--------------------------------------------------
Note added at 1 day5 hrs (2008-05-24 14:39:08 GMT)
--------------------------------------------------

Wtakim razie napisalbym "Blood smear count was not performed."
Bedzie sie to odnosilo do RBC, WBC czy tez liczenia plytek krwi
Pozdrawiam

Slawomir63
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Dziękuję za odpowiedź.
Notes to answerer
Asker: Niestety nie ma więcej kontekstu. Jest to komentarz dodany na końcu wyników badania krwi.





The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search