(skrót) NC

English translation: not centrifuged

08:25 Oct 17, 2012
Polish to English translations [PRO]
Medical - Medical (general) / wyniki badań
Polish term or phrase: (skrót) NC
W wynikach morfologii:
Na przykład APTT (osoczeNC) dalej wynik.
wskaźnik protrombinowy (osoczeNC)

Co to NC może oznaczać?

Z góry dziękuję za pomoc!
magdalena2000
Spain
English translation:not centrifuged
Explanation:
też zgaduję, ale są teksty mówiące o wpływie wirowania na wynik badań ukł. krzepnięcia. Ale to tylko strzał.

--------------------------------------------------
Note added at 1 day9 hrs (2012-10-18 18:13:36 GMT)
--------------------------------------------------

albo non-centrifuged
Selected response from:

Piotr Sawiec
Grading comment
Wydaje mi się, że właśnie oto może chodzić!
Dziękuję za pomoc :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
2negative control
Magdalena Szewciów
1 -1not centrifuged
Piotr Sawiec


Discussion entries: 1





  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
negative control


Explanation:
To tzw. long shot, dlatego daję niską pewność - patrz źródła

--------------------------------------------------
Note added at   8 min (2012-10-17 08:34:26 GMT)
--------------------------------------------------

Czyli zostaw to NC tak, jak stoi w oryginale


    Reference: http://www.plosone.org/article/info%3Adoi%2F10.1371%2Fjourna...
    Reference: http://www.springerimages.com/Images/RSS/1-10.1007_s13346-01...
Magdalena Szewciów
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8

1 day 9 hrs   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5 peer agreement (net): -1
not centrifuged


Explanation:
też zgaduję, ale są teksty mówiące o wpływie wirowania na wynik badań ukł. krzepnięcia. Ale to tylko strzał.

--------------------------------------------------
Note added at 1 day9 hrs (2012-10-18 18:13:36 GMT)
--------------------------------------------------

albo non-centrifuged

Piotr Sawiec
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 777
Grading comment
Wydaje mi się, że właśnie oto może chodzić!
Dziękuję za pomoc :)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Jarek Kołodziejczyk: Osocze pobrane na cytrynianie sodu (natrium citrate)
2457 days




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search