F:N

English translation: patrz niżej

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:F:N
English translation:patrz niżej
Entered by: czajkowskamb

19:31 Nov 1, 2017
Polish to English translations [PRO]
Medical - Medical (general)
Polish term or phrase: F:N
Czy ktoś się może orientuje od czego skrótem jest tutaj literka 'F'?
W innych wynikach po F jest też H i L więc wnioskuję, że tutaj to będzie high, low i normal ale na to 'F' jakoś nie mam pomysłu.

AST XX/XX/2017 AST 14 [U/L] [min: 5 max: 34 F:N];
czajkowskamb
Italy
patrz niżej
Explanation:
To F to FLAG (flaga), która może być N (norma; wartość w zakresie normy), H (high; wartość powyżej górnej granicy normy) i L (low; wynik poniżej dolnej granicy normy).
Selected response from:

Pawel Baka
Poland
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2patrz niżej
Pawel Baka
4female: normal
Piotr Paryzek Ph.D.


Discussion entries: 5





  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
female: normal


Explanation:
Żeby mieć 100% pewności, trzeba by jeszcze zobaczyć wersję dla płci męskiej. Akurat tydzień temu natknąłem się właśnie na tę wersję wyników (u kobiety) i wtedy na szczęście mnie oświeciło...

Piotr Paryzek Ph.D.
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 151

37 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
patrz niżej


Explanation:
To F to FLAG (flaga), która może być N (norma; wartość w zakresie normy), H (high; wartość powyżej górnej granicy normy) i L (low; wynik poniżej dolnej granicy normy).

Pawel Baka
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 893

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Marcin Pustkowski: Tak mi się też wydaje.
13 hrs

agree  Icing: definitywnie flaga
23 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search